Brother

Brother

11.11.2011

Sy-along på veske

Jeg er så utrolig ydmyk og stolt av alle
tilbakemeldingene jeg har fått her inne.

 Tenk at så mange flinke damer vil være
med på en sy-along på bloggen min :-)


Det er flere som trenger tid på å kjøpe inn det de trenger
til veska, derfor begynner vi på mandag.



 Du trenger ca 60 cm hovedstoff,vatt og fòr-stoff. 
ca 25 cm til sider og bunn.

 Vi bruker restestoff til lommer inni veska,ca 30 cm.
For de som ønsker glidelås på
lomma inni veska, må den være ca 50cm.

 Ønsker du en knapp til lommen foran,
kan du velge mellom
trykknapp, vanlig knapp eller magnetknapp.

Hmmm, er det noe jeg har glemt da???
Nei, da tror jeg vi har alt på plass.

Ha en god helg damer, i morgen skal jeg være
med Grenland Quiltelag til Drammen, Sandvika og
Bærums Verk. Gleder meg til å få masse
inspirasjon :-))

12 kommentarer:

  1. Какая красивая и удобная сумка!

    SvarSlett
  2. Dette gleder jeg meg utrolig mye til:-))
    Du får ha ei fin helg med quiltelaget.

    SvarSlett
  3. Tak Sissel,
    og god weekend!
    hilsen
    Bente i Tyskland

    SvarSlett
  4. :) :) :) Dette blir spennende :) God Helg.

    SvarSlett
  5. Dette blir spennende. Gleder meg :-)

    SvarSlett
  6. Dette blir moro, må prøve å få sydd sammen med dere:D

    Ha en strålende helg :D

    SvarSlett
  7. Denne skal jeg være med på. Gleder meg!

    SvarSlett
  8. Gleder meg til mandagen. Har fri denne dagen så det passet bra :-)

    SvarSlett
  9. hei ønsker deg god jul på forhånd og du kan sjekke denne sidenfor julebord. det ville være en flott kveld ...

    SvarSlett
  10. Flott veske. Vil gjerne prøve meg på syalongen og det passer veldig bra på mandag da jeg har fri den dagen :D Ha en fin helg!

    SvarSlett