Brother

Brother

07.11.2011

Alle mine trådsneller

Endelig har jeg fått på plass trådsnelle hyllene mine.
Nå slipper jeg å lete rundt hver gang jeg skal finne en
farge. Dette er digg!!!

Her ser dere broderitrådene mine.

Her er bomull tråd.


Hylla med broderitråd tar 120 sneller hver. Det er
så deilig å ha orden på snellene igjen :-) Her er det
bare til å velge å vrake. Jeg kjøper all tråden min
hos www.threadart.com. Der er det billig og meget
god kvalitet på tråden. De er raske på levering og
du får 1000m på snella. Helt ypperlig når man
skal brodere. Hva slag tråd foretrekker du??

7 kommentarer:

  1. Å du store,dette så ut som godteri på snor.....og det er det jo nesten også. Ha det fint så lenge og nyt synet av trådene ;o)

    SvarSlett
  2. Jeg bruker også threadart. Synes det er bra kvalitet på tråden. Flott og oversiktlig system du har fått deg. :-)) Selv har jeg mine oppbevart i isbokser, - sortert etter farge. Det går greit det også. :-)) Jeg har nok ikke det store utvalget som du har - sukk....

    SvarSlett
  3. Flott trådsnellepinnesystem!
    Her finner man fort fram!

    SvarSlett
  4. Dette var jammen flott! Nå vet jeg hva jeg skal ønske meg til Jul!
    Klem fra bestemor!

    SvarSlett
  5. Takk for sytrådtips! Jeg har nok langt fra så fint trådsystem som deg. Hadde jeg hatt eget syrom så skulle jeg jammen ha hatt det! klem Siri:-)

    SvarSlett
  6. Så perfekt ordning på trådrullarna du har nu.
    Det är ofta ett rotande i lådorna efter rätt färg. Jag har mina i plaslådor organiserade efter bomull,broderi och blandade div trådar.
    Syr oftast med Gutermann.

    SvarSlett
  7. Hei, bestiller du tråd for under kr 200,- pr gang for å slippe å betale moms eller hvordan gjør du det?
    Grete (som forøvrig ofte er inne og titter på den flotte bloggen din)

    SvarSlett