Brother

Brother

19.03.2015

Uten mønster

Jeg liker meg best når jeg kan sette meg inn på syrommet og være kreativ.
Da helst uten mønster. Bare sitte å pusle og sette biter sammen til det blir et teppe.
Stort sett må jeg ha et tema....Derfor ville jeg lage et veggteppe med forbokstavene våre :-)
Dette teppet ble i rødt.
Det er ikke heeeelt ferdig enda, litt mer stæsj
må til. Legger ut teppet i sin helhet når det er ferdig :-)







Her er et annet teppe jeg laget for noen år siden.
Marius og Malene likte så godt sangen
"Min første løvetann" av Alf Prøysen.
Derfor broderte jeg den første
strofen av sangen i dette teppet.




Ha en finfin torsdag der ute i vårt langstrakte land :-)





4 kommentarer:

  1. Så flink du er, du kombinerer nydelige farver, og så flotte mønstre :) masse flott å se - masse inspirasjon! :)

    SvarSlett
  2. Nice post, things explained in details. Thank You.

    SvarSlett
  3. Thanks for sharing such an informative information

    SvarSlett
  4. I want to thank the blogger very much not only for this post but also for his all previous efforts.
    ________________
    kristen stewart hot

    SvarSlett