Brother

Brother

06.11.2011

Flere broderier

Jeg klarer jo ikke mange dagene uten å brodere litt.
Nå skal jeg lage en klypepose til ei god venninne av meg.
Hun elsker hjerter...
Slik ser broderiet ut på skjermen min

Her ser dere broderiet på hvitt stoff med hvite tråd og lyse lilla tråd.

Hun ELSKER hjerter og lilla så jeg tror denne faller i smak.

Nå skal jeg ut i sybua og tenke litt på
pengepung. Det har jeg lyst til å prøve
meg på gitt :-))

Vil takke dere alle for fantastiske kommentarer
her i min blogg. Jeg leser alle sammen
flere ganger og setter utrolig stor pris på de.

Ha en finfin søndag jenter:-)

14 kommentarer:

  1. Oi oi, så flott, venninden din blir sikkert glad for en slik flott gave. Heldig er hun.

    SvarSlett
  2. Nydeleg broderi.
    Fell nok i smak hos mottakaren.

    Finfin søndag til deg òg :-)

    SvarSlett
  3. Skal vi få mønster- fremgangsmåten på penge pung no da? Eg har ventet på den, håper den kommer no.:-)
    Anne Lise

    SvarSlett
  4. Dine ting er meget fine. Flot lavet.
    Jeg har selv en broderisymaskine, men synes, at det er svært at finde nogle mønstre.
    Hvor køber du dine?

    SvarSlett
  5. Jeg kjøper mange broderier på www.myembroidery.com

    SvarSlett
  6. nydelig broderi...jeg har også broderimaskin men er ikke flink å bruke den
    Fin kreativ kveld til deg
    Klem

    SvarSlett
  7. Du lager så utrulig masse flott!!

    SvarSlett
  8. Hej Sissel. Sikke flotte broderier du laver med 830'eren. Laver du broderier direkte på symaskinen eller bruger du Bernina's software ? Tænker på at skifte min 820'er til 830 - derfor mit spørgsmål, som jeg håber du vil svare på. Hilsener Lise fra Danmark

    SvarSlett
  9. Jeg har et eget software program på pc`en min som er Bernina sitt program. Der kan jeg gjøre masse med broderia mine. Det er der jeg komponerer mange av mine broderier. De fleste jeg kjøper på internett Henter jeg opp i Bernina software, over på USB stikk og bruker USB stikk på symaskina. Det hjerte jeg blogget om er et broderi som fulgte med maskina. Det eneste jeg komponerer direkte på symaskina er ofte bokstaver og skrift.

    SvarSlett
  10. Det er et meget smukt hjerte du er ved at lave og en kæmpe fin taske du også har syet, med mange dejlige lommer i.

    SvarSlett
  11. Hej igen Sissel. Det software du bruger er det Designer V6 ? Jeg spørger så meget fordi jeg overvejer at udskifte min 820 med 830'eren. Desværre kan jeg ikke indlægge kommentar med andet end 'anonym' men jeg håber du vil svare mig igen. Hilsen Lise, Danmark

    SvarSlett
  12. Jeg bruker Designer V5 og synes det er et program som dekker mine behov :-) Det er et stort og tungt program og jeg tror ikke jeg kan så veldig mye, men jeg kan det lille jeg har behov for :-)

    SvarSlett
  13. Tak Sissel for dine svar om software. Uha, hvor vil jeg gerne skifte til 830'eren :-) Jeg vil følge din blog med stor glæde. Hilsen Lise, Danmark

    SvarSlett