Brother

Brother

27.11.2011

Ny form på sminkepung

Tiden fløy av sted med meg gitt, og bloggen fikk lide.
Nå er jeg tilbake og
vil vise deg noen nye sminkepunger jeg har sydd.
Denne gang ville jeg sy firkantet punger med glidelås ned på siden.
Først laget jeg en som er firkantet. Her har
jeg sydd den på "kvadratisk" vis.

La til en liten blonde øverst
langs hele glidelåsen.


Så laget jeg samme pungen , men denne gang
med runde hjørner. Da syr jeg hele sidestykket
i en søm på fronten.

Som du ser så har jeg virkelig kost meg med
pyntesømmene jeg har på maskina mi.


Dette var ikke den enkleste måten jeg har sydd punger på
men du verden så godt med en forandring.
Jeg vet hvem jeg likte best, hvilken likte du??
Den med runde kanter, eller den med firkanta front???

Ha en kreativ og strålende uke damer :-)

6 kommentarer:

  1. Så fine dem ble! Og de ble lekre begge, men jeg likte den firkanta best:) Og fint med blonden. Tips: På Lappedilla har dem blondglidelåser til 169 kr for 5 meter med 20 glidere:)

    SvarSlett
  2. Å, det var vanskelig å si for begge var jo kjempesøte. Kanskje den firkanta, likte godt fargene på den. Ha en flott,kreativ uke:))

    SvarSlett
  3. Så moro å se noe nytt - nye modeller! Jeg liker den firkanta best, den er knallfin både i fasong og stoffvalg. :o)

    SvarSlett
  4. Jeg foretrækker den med firkantet front

    SvarSlett
  5. Jeg foretrekker den runde modellen, men smaken er som baken vet du! Fine var de begge!
    Ha en nydelig advent!
    Klem fra bestemor!

    SvarSlett
  6. Du är så kreativ och nyskapande! Fina nessar.

    SvarSlett