Brother

Brother

30.11.2011

Bake kake søte...

...duppe dem i fløte :-) I dag har jeg hatt bakedag.
Vel, det vil si at det er Kenwood Major`en som står for
elting og blanding mens jeg tar meg av smaking og rulling.
Her står de ferdig rullet på brettet.
Hmmm, en hærlig bakst.

Litt ingredienser må til. Men jeg
lurer på hva Tine tenkte med da de
laget serien "Piano"...Hva i alle dager har
vaniljekrem med piano å gjøre???


Kenwood Major`en min er knallgo på elting,
pisking og andre blande-aktiviteter. Men kjevle,
det har han aldri lært seg :-)  Der må det ren
jente-kraft og kjærlighet til gitt!!!

Så kliner jeg inn deigen med "piano" vaniljekrem???
masse krydder og sukker. Her snakker vi
IKKE om karbo ass!!!!!
Ja, da skulle det lizzom vært et bilde
av det ferdige resultatet
men man kan jo ikke tenke på alt heller da.
 Er man bake-mester
så er man bakemester, ikke fotograf...hehehe..
Men jeg kan love at resultatet ble MEGET bra.
Det synes jeg i alle fall selv.
Ha en strålende kveld damer:-)

3 kommentarer:

  1. Jeg har en sånn Kenwood Major også og det er det beste redskapet på kjøkkenet, og der har jeg mange... for jeg har dilla på alle sånne elektriske apparater :) Noen har jeg ikke brukt engang! Ikke bra ;))
    De ser jo så gode ut, så jeg kan tenke meg at dere kosa dere :)
    Ha en forsatt fin kveld :)

    SvarSlett
  2. Kenwood er best :-) Han har eltet mangt et brød og blandet mange kaker og deiger for meg uten å klage - bare jobbet jevnt og trutt...
    Ble jo litt nysgjerrig på hvilke krydder du brukte jeg da...
    Hilde

    SvarSlett
  3. Så bra at du ikke fikk tatt bilder av de ferdige snurringene. Vi kunne jo blitt enda mer misunnelige. Flott med gjærbakst, det er det jeg liker best. Det blir nok litt her hjemme også, når jeg bare får gjort unna franskprøven neste uke. Kos deg!

    SvarSlett