Brother

Brother

02.11.2011

Pyntesøm

I dag har jeg prøvd meg på en ny veske. Her har jeg
lagt til litt fantasi og litt mønster. Men det artigste av
alt er at jeg har fått brukt mange pyntesømmer. Min
Bernina 830 har et hav av pynte og nyttesømmer. Noe jeg nyter
godt av :-))


Bernina`an har et ikon helt nederst til høyre,
hvor maskina lagrer de 15 siste valgene mine. KJEKT!!!!
For ei som er en smule viosen og MANGE sømmer å velge i
husker jeg ikke fra gang til gang nummeret på en søm jeg vil ha...

Her ser dere hvordan det tar seg ut på stoffet.


Til tross for at jeg har hatt Bernina`an min i to år
og sydd nesten hver dag, oppdager jeg stadig nye sømmer.
Her er min nye favoritt...Flott, ikke sant?


Slik ser vesken ut gitt. Den er ikke helt ferdig, må lage en pen
lukkekant øverst. Faktisk første gang jeg har sydd en veske
i kvadratisk form. KJEMPEGØY!!!

Her ser dere lommen på siden.
Tenker vi skal sy en pung til denne vesken ja:-))

Er dere flinke til å gjøre rent i symaskina??
Husk å gjøre rent i spolehuset. Bruk gjerne
støvsuger eller en liten kost. IKKE BLÅS!!!!
Det er strengt forbudt!!!
Da bare blåser du støvet laaaangt inn i maskina.
Jeg gjør rent etter hvert prosjekt, da er jeg på den sikre
siden :-))

Ha en kreativ onsdag jenter!!!

CARPE DIEM :-)


2 kommentarer:

  1. Så fin den var. Jeg MÅ bli flinkere til å bruke alle sømmene mine.
    Det går ofte i de vanlige.
    Også må jeg gjøre reint i maskinene mine.
    Takk for påminnelsen:)

    SvarSlett