Brother

Brother

15.10.2014

Tiden som forsvant...


Det er nok ikke bare hos meg tiden forsvinner som sand mellom fingrene.
Prøver jo å ta vare på den tiden man kan kalle fritid og fylle den med ting jeg synes er
viktig. Og gjett hva det er?? Joda, tiden  (Les:fritiden) går med til hus, barn, båt, hytte...og selvfølgelig SYROMMET!!!!!


Søm over papp er min favoritt i disse dager:
Malen til dette hjerte får du gratis om
du kommer på sykafe hos Quiltefrua
kommende mandag :-)


Laget meg en enkel duk med
søm over papp. Tror kanskje
jeg har en julegave i tankene her :-)

Ønsker dere alle en finfin
onsdag :-)

7 kommentarer:

  1. Flott duk du har laget. Koselig og se at det er liv her igjen :-)

    SvarSlett
  2. Koselige hjerter! Jeg driver også med hjertsying, mine er litt annerledes. Synes det er koselig å putte et hjerte sammen med julehilsnene.
    Kommer tida eller går den? Føler i alle fall at jeg alltid får for lite tid til syrommet. Rakk ikke ned der i dag.....
    Kos deg på syrommet og med sykafe!

    SvarSlett
  3. Søm over papir er alltid kjekt;) Har alltid noe liggende som kan puttes i veska eller sekken;)
    Løperen din ble fiiiin ;)

    Kos deg og nyt høstdagene ;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  4. Papirsøm er blitt veldig populært og det er veldig koselig håndarbeid. Fin løper:)

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett