Brother

Brother

11.06.2012

Ny linjal

Det er alltid artig å prøve nye ting. Nå har
jeg prøvd meg på en artig linjal. Med
denne linjalen kan du lage utrolig
mye fint. Her er en sped begynnelse.


Her kan du skjære ut løv som
kan brukes i MANGE varianter.


Som du ser på siden av teppet, kan man også
skjære ut "S" og lager en flott kant.


Lager du "S"`en med to farger, kan du flette
disse sammen slik at det ser ut som et
tvinnet tau.
Linjalen får du kjøpt http://quiltefrua.no/index.php?route=product/product&product_id=364

5 kommentarer:

  1. Denne linjalen så veldig spennende ut.
    Den skal jeg få kjøpt meg.
    Ha en fin sy uke.

    SvarSlett
  2. Flott løper, kjekt at du forklarer hva du har brukt for å få det til. Venninna mi har kjøpt seg en slik.

    SvarSlett
  3. Den linjalen må jeg bare ha.Dukene dine ble lekre.

    SvarSlett
  4. Så spennende. Jeg forstår meg ikke helt på dette med alle typer linjaler, men skulle gjerne lært mer om det.

    SvarSlett
  5. Flott teppe, og smart linjal.

    SvarSlett