Brother

Brother

05.07.2011

GIVE AWAY

Nå synes jeg det er på tide med en GIVE AWAY.
Jeg har 158 følgere og det er jeg stolt av. Det er
mange flotte kommentarer på innleggene mine, så
nå er det på tide å gi noe tilbake. Derfor
setter jeg i gang....Pokker, det ringer på døra her...Vent litt, damer..
Æsj, en selger. Jeg har alarm og skal ikke ha en til :-)
Jo, hvor var jeg, jeg vil ha en give away jeg, sånn på
tampen før ferien !!!
Dette er 1. premie.

Vi gjør som vi pleier her i blogglandia:
1 lodd for kommentar
1 lodd for å legge seg til som følger
eller er følger fra før og
1 lodd for å legge en link ut på sin egen blogg.

Men man må jo ha en 2. premie også.

Dette ble veldig sort/hvitt denne gangen gitt. Håper ikke det gjør noe:-)
Dette er et nett jeg sydde.....Men det var som bare da....Nå maser
noen på døra igjen.....også midt i blogginga gitt.....Please hold, ladys....
Vil jeg kjøpe fisk på døra??...NEI, jeg bor 50 meter fra sjøen, ellers
takk......Nå må det vel være slutt på maset her...hehe....
Vel, dette er et nett jeg ønsker å gi bort i 2. premie.
Jeg trekker ut to vinnere 13 Juli og sender premiene
i posten før ferien:-))
Ha en super duper tirsdag, damer....
En stoooor smask fra meg til deg ....

76 kommentarer:

  1. Flott blogg titter innom med ujevne mellomrom, men lite flink til å hilse på :-((
    Flotte gevinster, satse på at jeg tar vinnerloddet ;-)
    Ha en fin sommer :-)

    SvarSlett
  2. Super giveaway du har Sissel. Klart jeg vil være med

    SvarSlett
  3. Og ja, jeg er følger, så da blir det vel to lodd da. God sommer

    SvarSlett
  4. Jeg elsker simpelthen at følge med i de fine ting du laver - så 2 lodder til mig tak.

    SvarSlett
  5. Flott pung og veske du har tenkt å gi bort. Svart/hvitt er helt topp for meg, så jeg henger meg på. 3 lodd på meg.

    SvarSlett
  6. Heisann du, - dette kan jeg jo ikke gå glipp av, - røsker med meg hele TRE lodd jeg.... :)
    Og så satser jeg på at vinnerlykken er med meg denne gangen.... :)
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  7. Så gøy og så flotte premier. Klart jeg vil være med, besøker jo stadig bloggen din.
    Ønsker deg en fin dag.
    Legger med som følger så da blir det to lodd.

    SvarSlett
  8. Nej, jeg må lægge 2 nej 3 lodder (Jeg blogger lige om din Give Away) med i puljen. Jeg læser jo hos dig og synes bare, du er en dejlig inspirerende sypige at besøge på bloggen.
    Det er HELT VILDT med de to smukke gaver, som du udlodder.

    SvarSlett
  9. De var superlekre, så jeg vil gjerne ha et lodd :-)

    SvarSlett
  10. Jeg er titt og ofte innom bloggen din og har nettopp laget meg en ny blogg så nå kan jeg kommentere også :) Jeg vil gjerne ha 3 lodd hos deg, det var noen flotte gaver du lodder ut.

    SvarSlett
  11. Jeg er jo innom her av og til og ser på alt det fine du lager. 2 lodd til meg da...:)

    SvarSlett
  12. Gratulerer med mange følgere. Nå har jeg også hengt meg på.
    Give away er morsomt.

    SvarSlett
  13. Gratulerer med så mange følgere! Det er jammen mange! Du ligger allerede inne på blogglista mi så jeg følger deg på den måten. En kommentar kommer nå så det skulle vel bli to lodd, det. Skulle ønske jeg vant 2.premie. Den var lekker! Hilsen Siri:-)

    SvarSlett
  14. Må selvfølgelig henge meg på din Give away. Jeg er følger fra før og titter ofte innom bloggen din, det er så mye fint her.
    Da blir det 2 lodd på meg.
    Du får ha en fin dag med og uten selgere ;-)

    SvarSlett
  15. 3 lodd til meg.

    Fant veien hit via Aase's fantastiske verden og gleder meg til å følge deg videre.

    Klem Lykkeliten

    SvarSlett
  16. Så fine gaver. :) Som alt annet du kreerer. :) Jeg tar to lodd. :)

    SvarSlett
  17. Så flotte ting du lager:) jeg trekker 2 lykkelodd:)

    SvarSlett
  18. Hej Sissel.
    Flot, flot giveaway! Sådan en giveaway er en rigtig god ting, for på den måde finder man også nye og interessante blogge ☺ Jeg vil gerne have TRE LOD i din giveaway, og du er meget velkommen til at besøge min blog, måske synes du om den *smile*
    Hilsen
    Bente
    I like to QuiltBlog

    SvarSlett
  19. Så herlige premier ,jeg blir gjerne med og tar 3 lodd :O) Selv om jeg syr selv så er det utrolig moro å ha noe som andre har sydd også . Tvi - tvi for meg . Klem fra Bente :O)

    SvarSlett
  20. Fine premier! Det blir 2 lodd på meg. :)

    SvarSlett
  21. Flott give away med lekre premier.
    Er følger fra før og har linket i min sidebar så 3 lodder på meg, krysser fingrene jeg.
    Ønsker deg en strålende uke

    SvarSlett
  22. Hoppas att jag vinner!!! Tar raskt tre lotter, tack!!

    SvarSlett
  23. Nydelige premier begge to, og sort hvitt er favorittfargene mine. 3 lodd til meg.

    SvarSlett
  24. Kjempefin og inspirerande blogg! Blir gjerne med i trekkinga av desse flotte tinga. Har problem med å logge meg inn på google account, men eg er altså Elin på Lappetausa!

    SvarSlett
  25. Hei Sissel
    Tusen takk for fine kommentar hos meg ;oD setter pris på sånt. Og selvsagt kan eg være med på give away ;oD Da har eg blitt følger også, så det blir to lodd te meg...
    Du syr noen utrolig nydelige små punger :)

    hilsen Hanne-Kristine

    SvarSlett
  26. Nydelige gaver og nydelig blogg.. Er stadig inne for å se på det du lager...
    Følger også..
    Ha en super uke..

    SvarSlett
  27. Lekre ting. Er følger, og legger link; da blir det 3 lodd.

    SvarSlett
  28. Jeg leser stadig bloggen din, du lager sååå mye fint!!! Så jeg vil gjerne være eier av noe du har sydd!
    Jeg linker til din give away, så jeg tar tre lodd.
    Krysser fingrene for at jeg er den heldige denne gang☺

    SvarSlett
  29. Wow...så flott giveaway du har.
    Denne vil eg veldig gjerne vere med på.
    Eg er følger frå før, og linkar til bloggen din, så tre vinnarlodd på meg :-)

    SvarSlett
  30. Eg vil gjerne vere med i din generøse giveaway. Kjempeflotte ting du gjev vekk. Følger har eg vore lenge, og eg linkar tilbake frå bloggen min, så då skulle det bli tre lodd på meg. Kryssar fingrar og tær, for eg har veeeeeldig lyst på den veska :)

    SvarSlett
  31. Satser på ett vinnerlodd jeg!
    Kjempefin giveaway. :)

    Kontakt meg på - Katrine_Botn@Hotmail.com hvis jeg vinner er du snill! ;)

    SvarSlett
  32. Så flotte give-away'er! Blir gjerne med! Jeg har deg med i blog lista mi, gjelder det som følger?

    SvarSlett
  33. Første gang på bloggen din - mye spennende:-)

    1 lodd på meg

    marlbak@online.no

    SvarSlett
  34. Hei du!
    Jeg vil gjerne være med her ja....... er innom rett som det er og har deg som følger/ehh .... jeg følger deg.....

    å legge link på sida kan jeg ikke enda, så det får bli to lodd på meg i denne omgangen......

    Har blitt lite sying på meg nå en periode, vi har fått valp i huset og det er jo jammen meg som å få småunger igjen....

    SvarSlett
  35. Jeg vil gjerne være med med 2 lodd :)

    SvarSlett
  36. Åh, så vakre gaver! Jeg tar gjerne med meg 1 lodd. Ønsker deg og dine en fantastisk sommer videre. :)

    SvarSlett
  37. Koselig å besøke den kreative bloggen din!!! Prøver lykken med 2 lodd:-) Ha en fortsatt fin dag!! klem

    SvarSlett
  38. Flott Give Away, og nydelig blogg! :)Dette blir jeg gjerne med på! :)
    Du laget mye fint som jeg henter inspirasjon fra, og så ser jeg jo litt ekstra på Icebraker da;) har samme rase selv :D
    Ha en fin sommer :D

    Ps. det blir 3 lodd på meg

    SvarSlett
  39. Hei
    Har lagt meg til som følger 2 lodd til meg.Du er helt fenomenal på sy maskin. Er stor fan av siden din.

    oddnyaf@online.no

    SvarSlett
  40. Jeg er med iallfall med 3 stykker lodd.

    SvarSlett
  41. Klart jeg vil være med på så fine premier.

    2 lodd på meg.

    Klem:)

    SvarSlett
  42. Heisann :-)

    ೋღTakk for titten i en fin blogg. Vil gjerne være med i trekningen og takker ja til 2stk lodd. Ha en riktig GOD SOMMER! ღೋ

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  43. Hei:)
    Flott blogg du har.Blir gjerne med på trekning jeg også.

    SvarSlett
  44. Kjempefin blogg og herlig premie. Jeg tar med meg to lodd jeg :)

    SvarSlett
  45. hei hei!
    Så fine gaver du har på din give away . Melder meg på med et lodd da jeg ikke har noe blogg. Kommer til å sette bloggen din på favoritter så jeg kan følge deg videre. Alltid moro å følge blogger,
    Quiltehilsen fra Ruth :-)
    rintoer@online.no

    SvarSlett
  46. så fin give away.Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  47. Hei
    Er på bloggen din kvar dag, blir så inspirert av det du lager.:-)Har ikke blogg selv, men vil gjerne ha 1 lodd.
    mvh Anne Lise ( haolauss@online.no ) om eg blir den heldige...

    SvarSlett
  48. Så herlig, legger meg svært gjerne til som følger!
    2 lodd : )
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  49. Kjempefin give away og nydelig blogg. 3 lodd til meg! Håper på stor vinnerlykke!

    SvarSlett
  50. Gjett om jeg vil være med!! 3 digre lodd til meg, Har jo lyst å vinne kan du skjønne ;o))

    SvarSlett
  51. Jeg følger deg, jeg har link til deg på siden min, og jammen meg sitter jeg her og skriver også. Så da blir det vel 3 lodd her i gården også da:) Lykke til videre:))

    SvarSlett
  52. HIHI så morro med Give Aways......også så fine saker du lager. Jeg har jo ikke blogg, men må jo kommentere så utrolig flink du er, SØS.

    Stor klem Hilde

    SvarSlett
  53. kjempefin toalettveske og nett =)
    1 lodd på meg, fordi jeg har ikke blogg...men jeg har delt det på facebook =)

    marthasunniva@hotmail.com

    SvarSlett
  54. Hvor er det nogle dejlige "Give aways" du forærer bort. Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder.
    Solskinshilsen fra Kirsten i Danmark.

    SvarSlett
  55. Jeg er med :D deltar med 1 lodd :)Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  56. Jeg vil gjerne være med i trekninga om de flotte premiene :) Er allerede følger, og med kommentaren her nå, skulle det gi 2 lodd på meg :)

    SvarSlett
  57. Fikk ett lodd til jeg, nå er den på FB også :-) Flink til sånt jeg assa SØS......
    Gleder meg til jeg får bursdagsgave :-)

    Stor klem

    SvarSlett
  58. Et flott give away som jeg selvfølgelig vil være med på. Trekker 3 lykkelodd jeg.
    Har beskuet de nydelige mappene dine en stund nå, så det hadde jo vært lykke å få eid en slik en. Klem

    SvarSlett
  59. Oj! Her var det mye spennende:) Super blogg. Det blir 3 lodd på meg da :) Jeg har også en Giwe away, hvis du skulle være intressert :)

    SvarSlett
  60. Hei Sissel - eg er følger, har linka og skriver kommentar :) Vil jo gjerne være med i din give away. Ønsker deg en strålende helg :) klem

    SvarSlett
  61. Hei, jeg synes du har en flott blogg, og er innom rett som det er. Er følger fra før, s¨da blir det vel to lodder på meg :-)

    Sommerhilsen fra Linda :-)

    SvarSlett
  62. Jeg beundrer arbeidene dine, og har kommentert det på bloggen min.
    Har lagt meg til som følger av bloggen din, og ser fram til å se fremtidige flotte prosjekter.
    3 lodd på meg :)

    SvarSlett
  63. Flott blogg, deltar med 3 lodd :-)
    Ha en kjempefin sommer :-)

    SvarSlett
  64. Dette er vesker for sommersprading på Karl Johan, når solen engang kommer...!
    1 lodd.

    Bente Hagen, netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  65. Hei. Så morro da.Jeger følger og skriver her men å lage en link kan jeg ikke enda ;-) så da blir det 2 lodd på meg da :-)

    SvarSlett
  66. Flott giveaway. Linken ligger fra før av - så da blir det 2 lodd på meg.

    SvarSlett
  67. Jeg vil gjerne være med i trekningen din! Det er lenge siden jeg la inn link til bloggen din hos meg, og jeg kikker innom med jevne mellomrom. Artig å se hva som foregår her ;)

    SvarSlett
  68. Fantastisk flott blogg, og bevares så flink du er i håndarbeid!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen,
    og deler med alle mine venner, men det gir vel ingen lodd??
    Jeg tar hva du har!!!

    Vennlig hilsen Guri Marie.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  69. Jeg tar 2 lodd (følger + kommentar)
    Nydelige premier!!!!

    SvarSlett
  70. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  71. Hei, hei! Jeg vil gjerne være med, og trekker 2 lodd!

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  72. Hei
    Så mye fint du har laget.
    Jeg tar gjerne et lodd på disse flotte gevinstene.

    SvarSlett
  73. Tar gärna två lotter,satt mig som följare.

    nettan.klar@gmail.com

    SvarSlett
  74. Flott blogg :) 2 lodder på meg :-)

    SvarSlett
  75. Så flotte premier - kunne godt tenkt meg en av disse :o) Er stadig innom bloggen din for å se hva du finner på, du er jo superproduktiv!! Er følger fra før, så da har jeg 2 lodd.

    SvarSlett