Brother

Brother

14.06.2012

Blå duk

Linjalen Leaves Galore har så utrolig mange
muligheter. I dag vil jeg vise dere to muligheter.

Her har jeg kombinert en liten bue til
kropp og fire løv til vinger. Da får du
en vakker øyenstikker. Så skal jeg brodere
på følehorn til slutt


Her har jeg satt sammen fire løv til en sirkel:
Ser dere nøye etter, vil dere se linjene jeg har
laget på blokken i forkant. Dette for å få løvene
til å ligge heeeelt perfekt :-)



Jeg applikerer alltid løvene med knappehullsting


Jeg bruker Bernina Overtrasportør fot #50 når jeg
applikerer. Da vet jag at over og under stoffet dras likt.
Både linjalen og foten får du kjøpt her
http://quiltefrua.no/index.php?route=product/product&path=106&product_id=363

Vil takke dere alle som legger igjen slike
hyggelige kommentarer. De setter jeg stor pris på.
Har du spørsmål, må du gjerne maile meg på
sisslas@online.no

Ha en super duper torsdag :-)

4 kommentarer:

  1. Søt øyenstikker og delikate stoffer - veldig fint.

    SvarSlett
  2. Så lekkert!! Nydelige stoffer...
    Ha en super dag..
    Klem, Kristin

    SvarSlett
  3. Så fin blogg du har och vilka fina quiltar du gör!!
    Tack för tipset om övertransportfoten till Bernina, jag har en sådan men inte vetat vad den ska användas till.

    SvarSlett
  4. Er imponert over alt det du får til med den linjalen :) Kjempefint alt sammen.
    Ha en flott helg!

    SvarSlett