Brother

Brother

20.06.2012

Ny koffert

Da skal jeg gjøre ting jeg ikke kan.
Puh, det er pittelitt moro og masse
tankevirksomhet når man skal sy
seg en ny koffert.

Her ser du fronten.
Jeg har ikke brettet ned ytterkanten


På toppen valgte jeg et rød/hvit stoff.

 Jeg skal pynte den etter alle kunsten
regler, med knapper og tråd.
Det skal også et håndtak på toppen.
Synes det passet så godt med rød glidelås :-)

Slik ser den ut inni, altså helt uten
lommer og stæsj. Dette er jo bare en prøve,
men du verden så gøy. Må si at jeg hadde
problemer i alle svingene, men med god
tålmodighet og rolig søm, gikk det
ganske bra. Legger inn nytt bilde jeg, når
den er ferdig pyntet.
Er du flink til å hive deg over prosjekter
hvor du føler at "Dette vet jeg ikke helt om jeg klarer"?

 

10 kommentarer:

  1. Hehe, det er akkurat slik jeg er, og går det ikke så går det ikke, men som regel blir det da bra. Og bra ble jo denne også, det ser jeg jo selv om den ikke er helt ferdig. Gleder meg til å se den helt ferdig også.
    Ha en fin dag. Klem =)

    SvarSlett
  2. Ser kjempefin ut syns jeg.. Har sydd mye rart som aldri kan bli noe jeg og.. Men det er moro så lenge det står på..

    SvarSlett
  3. Skal bli spennende å se kofferten ferdig.

    Jo da, det hender jeg lager noe nytt og spennende. Det hender også at jeg lager noe for søplekassa :-)

    SvarSlett
  4. Denne blir kjempefin. Du er tøff som hiver deg på sånne oppgaver. Hender jeg og syr ting på måfå, men sjelden større ting. Gleder meg til å se denne ferdig.

    SvarSlett
  5. Wow - så flink du er! Veldig flott!

    SvarSlett
  6. Denne blir fin.Det blir spennende og se den ferdig.

    SvarSlett
  7. Skal bli kjekt å sjå den ferdig. Når det gjeld forsvunne følgere fann eg denne bloggen med link til å fikse problemet. http://trineshobby.blogspot.no/2012/06/min-frste-mug-rug-og-hurra-jeg-har.html
    Tenkte på deg. Klem Jofrid

    SvarSlett
  8. Hei kjære du....beklager så mye, jeg har nok laget til en liten misforståelse på Bloggedamer40+......du har lagt igjen en melding under "bli med i gjengen"....men det har gått meg hus forbi... jeg har tenkt at innmeldingene skulle skje gjennom mail, fordi det er lettere å følge med på...
    Jeg legger deg til snarest, gir deg en lyd når jeg har gjort det!
    Ha en fin dag,
    Klem, M

    SvarSlett
  9. Her er løsningen på problemet med følgerene dine på bloggen..
    Mine kom tilbake etter dette :O)
    Link til blogg: http://ednysinepuslerier.blogspot.no/2012/06/blogghjelp-for-flgarfunksjonen.html

    SvarSlett
  10. Hei! Den var kjempefin! Bare lekker;) Tenkte jeg skulle tipse om at jeg har funnet løsning for følgerfunksjonen, men nå ser jeg at Syglad har tipset om linken min i innlegget over;)

    SvarSlett