Brother

Brother

15.06.2012

En liten sminkepung

Jeg gir meg ikke med denne hærlige
linjalen. Noen ganger har jeg STORE
planer som ikke funker helt som det skal.
Skulle lage en veske i hvit og gul...Men det
ble en sminkepung til slutt...hehe...

Her ser dere en blomst og en øyestikker.
Begge skal utgjøre fronten


Jeg hadde ikke så god plass til toppen av
blomsten og bestemte meg for å sette
i en hjerteknapp der :-)


Det er mange år siden jeg sluttet å sy i knapper.
Da bruker jeg Bernina fot #18. Den er enkel å bruke.
Spiller ingen rolle hvor mange øyne knappen har,
det tar foten seg av.


Og her ser dere det ferdig resultatet.
En "blomst" på den ene siden.....


....og en øyestikker på den andre.


Ups, her kom visst bildene litt hultertilbulter.
Beklager ladys....
Det første jeg gjorde var å quilte stoffet i
broderirammen.Da blir stoffet så
stødig og godt. Det er stingsatt i
Bernina V6.

En riktig god helg
fra meg til deg :-)

2 kommentarer: