Brother

Brother

18.06.2012

Bernina Software V6

Jeg synes det er så greit å quilte vesker og punger i
broderirammen før jeg legger til applikasjon eller
annet som jeg vil ha på.

Først stingsetter jeg mønsteret jeg ønsker
å quilte i Bernina Software V6
.
 Her har jeg valgt stjerne.

Overfører det til USB penn og lar
maskina ta seg av resten. Rammen
jeg bruker heter Bernina Jubo Hoop og måler
45 * 30 cm. Da får jeg plass til et stort
quiltet stykke. Det passer også godt til
lommer. Quilt lommen først, så får du en
stødig og fin lomme.

I skrivende stund er det 17 grader her
i Porsgrunn og veldig ustadig vær.
Passer meg HEEEELT perfekt, da
kan jeg sitte ved symaskina med
god samvittighet :-)

4 kommentarer:

  1. Så enkelt det virker. Ønsker meg svært en slik maskin. Du har en flott blogg, og jeg ønsker deg lykke til videre meg bloggingen.

    SvarSlett
  2. Hei Sissel:-)
    Herlighet så utrolig flink du er, sitter her med haka i sokkene......
    Stor klem fra Camilla

    SvarSlett
  3. Spennende med broderimaskin!
    Du inspirerer, så nå skal jeg utforske min Brother n1 :-)

    SvarSlett
  4. Så mycket fint du kan göra med en broderimaskin!
    Kram Anneli!

    SvarSlett