Brother

Brother

29.11.2012

Jeg leter å jeg leter...

Her løper jeg rundt for å finne min nye crazy quilt
men leter forgjeves. Den er borte og dukker sikkert opp
når jeg minst har brukt for den.
Vel, da tenkte jeg at jeg kunne informere
om litt fra butikken.

Nye stoffer i gråstein motiv har kommet til butikken

 Det er mange som har meldt seg på info mail fra Quiltefrua.
I infomailene kommer det informasjon
om alt som skjer i butikken.
Men, kun de som mottar infomail får
også et godt tilbud i måneden.
Meld deg på info mail ved å sende en mail til
post@quiltefrua.no
sett infomail i "Emne feltet på mailen :-)
 

Et godt juletilbud i butikken er denne Bernina 550 QE.
Den koster 19 995,-
Dette er en hver quilters drøm. Ved kjøp av denne
symaskina, får du med Bernina Bernette 46,
"Den lille sorte" på kjøpet.



Vel, det var litt info fra meg og butikken :-)
Nå hiver jeg meg rundt for å finne
denne crazy quilten som er søkk vekk!!
Eller kanskje sy en ny??

Ha en finfin torsdag damer :-)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar