Brother

Brother

19.11.2012

Jeg blanda litt mønster jeg

Hva skjer når man tar noen broderier ut av et mønster..
 
..jo, først tar man et fint broderi fra et veggteppe,
Scanner det over til USB stikk...
 

...Spenner opp riktig stoff i rammen og
trer maskina med riktig trådfarge...
..så setter jeg meg godt til rette og nyter synet av
min broderimaskin som jobber så villig....

....imens tar jeg et nytt mønster jeg liker så godt..


...koser meg med fargesammensetting.....


...hører at maskina er ferdig med begge broderiene,
skjærer, syr (og synger litt) sammen med de fargene
jeg har valgt....

Resultatet???? Det kommer i morgen :-)
Må jo quilte litt også!!!
Elsker mandager jeg :-)

 

5 kommentarer:

  1. Høres absolutt ut som mandag er en god dag, ja! Og snakk om å gjøre flere ting på en gang!

    SvarSlett
  2. Litt misunnelig(på en god måte!) på den maskina di , men gler meg til i morgen når resultatet kjem ;o))

    SvarSlett
  3. Såååå vackert du är nog så flink och det nya mönstret ser ut att vara en höjdare ,var på mässa i helgen så nu finns det inspiration ,kram Nette

    SvarSlett
  4. Du har det mysigt du med dina symaskiner :o)

    SvarSlett
  5. Sånnt er artig, det har jeg sansen for.
    Så mye nydelig du lager.
    Inspirerende. :))
    Takk for besøk og hyggelig kommentar i min blogg også! :)

    SvarSlett