Brother

Brother

14.11.2012

16 broderier

Jeg fikk en ide i hue!! Jeg ville ha broderi inni løvene på en japansk brette-teknikk. Joa, idèn var grei den,
men jeg var ikke forberedt på at 16 broderier
tar sin tid :-)) Nå er jeg endelig i mål.
 

Ikke lett å få frem detaljer når jeg har brodert
hvit på hvit.


Så var det å sy da...Mange runder med knappehullsting.


Her ser dere bedre hvordan jeg har brodert.


16 forskjellige broderier i teppet. Jeg broderte med vatt
som stabilisator, skjærte alle i samme størrelse,
brukte sikksakk for å feste de sammen, for så å sy på
løvene. Nå er teppet ferdig og alle frustrasjoner
lagt på hyllen.

Får ikke takket dere nok for hyggelige ord
i min blogg og ikke minst på email.
STOR KLEM FRA MEG!!!!

Nå er det fuglebroderi som står for tur.
 

2 kommentarer:

  1. Jøss, så flott da !! Kjempefine stoffer du har brukt som også gjorde at teppet ditt ble rålekkert :) Flink è du !

    SvarSlett
  2. Hei hei. Så nydelige prosjekt du har på gang, skjønner at min neste maskin må kunne brodere :) Å kjempe mange gratulasjoner med ny butikk, skikkelig tøft gjort, og mye lekkert der ser jeg. Ha en kreativ onsdag :)

    SvarSlett