Brother

Brother

20.03.2012

Blå lommebok

Denne lommeboken var utrolig
artig å sy. Enkel er den også og
er sydd på 20 minutter.

Her valgte jeg blå og hvit.
Har brukt en tynnere vatt denne gang.
Den forige synes jeg be litt for "tykk"

Da har jeg fått mange tilbakemeldinger
ang å bruke magnetknapp på lommebok.
Det var ikke noe lur tanke fra min side
så her blir det bare trykknapp :-)

Lommene til bankkort er passe store.
Kortene forvinner ikke langt ned i lommen
og den er trang nok til at kortet holder seg på plass.

Jeg vil takke alle dere som besøker
bloggen min og til dere som tar dere tid
til slike hyggelige kommentarer. De varmer mer
enn dere aner :-))



2 kommentarer:

  1. Denne ser virkelig lekker ut. Du er svært kreativ. Klem Jofrid

    SvarSlett
  2. Fint og praktisk med slike punger. Tror jeg også må sy meg nokre;)

    SvarSlett