Brother

Brother

13.03.2012

Lommebok til veska

Jeg måtte jo prøve meg på en lommebok til
den nye veska mi.
Har ingen mønster på lommebok,
så her ble det som de sier på NAV:
learning by doing.
Først målte jeg bank kortet mitt for å få
den rette bredden

Inni lommeboka har jeg lagt lommer på hver side
som jeg kan ha kort i. Den øverste lommen er litt større,
der var tanken å ha seddler og annet nødvendigheter.

Valgte å bruke trykknapp til lukking.
Neste gang skal jeg se om ikke det blir enda bedre
med magnetlås.

Det er en stor lomme i midten til mynt. Der la
jeg en glidelås, så myntene skal holde seg på plass.
Jeg foret lommeboka med vatt, men det var bortkastet.
Den blir så tykk og stødig med alle lommene.

Hmmm, jeg har mer stoff igjen, hva annet er
det en veske trenger??

Ha en kreativ tirsdag :-)

6 kommentarer:

  1. Så fin! Og mitt tips: har du nok kan det bli en liten pung til lebepomaden og sånt og til lommetørkleholder:)

    SvarSlett
  2. Så fin den lommeboka ble :-) godt jobba..

    SvarSlett
  3. Så flott lommebok.
    Du er jammen kreativ.
    Det blir spennande å sjå kva resten av stoffet blir brukt til :-)

    SvarSlett
  4. Flott lommebok :-) Er det lurt med magnetlås i forhold til bankkort etc.? Jeg bare lurer :-)

    SvarSlett
  5. Fin lommebok. Godt jobba.
    Tror nok jeg ikke jeg ville valgt magnetlås til lukning. Magnetlås og kort er fy, fy sammen. Tror også jeg fortsatt ville hatt litt avstiving på lommeboka. Jeg er kanskje litt vel mye redd for kortene mine da.

    Mobillomme og sminkepung blir vel det neste til veska.

    Astrid

    SvarSlett
  6. Så flott lommebok og fint forklart. Jeg tenkte også med en gang at magnetlås er dumt, og ser at du allerede er advart mot det.

    SvarSlett