Brother

Brother

03.02.2012

Tidsklemma

Jeg vet , og har dårlig samvittighet for bloggen. Jeg har vært superduper opptatt i det siste og det er bloggen som får lide. Må bare beklage så mye. Men hva har jeg gjort?? Joda, sybua har fått seg en kraftig oppgradering. Vel, den er blitt ryddet, ommøblert og vasket. Puh, det var på tide:-)


Symaskina har fått hvile litt og det var den glad for. Jeg har tørket godt av den og gjort den pen og ren,
både inni og utapå. De tre første stoffene dere
ser her har jeg tenkt å lage vognteppe av :-)
Lekker eller hva??



Det beigestoffet har jeg ingen planer for gitt :-)
Det røde stoffet med hvite hjerter hadde
jeg tenkt å lage en sommerduk av.
Ruter i hvit og rødt med applikerte
røde hjerter på det hvite stoffet.
Tror det kan bli svært så pent ja :-)

Da har jo jeg noen prosjekter i fremtiden.
Sybua er ikke helt ferdig, så derfra
viser jeg ingen bilder :-))
Men jeg lover
dere å komme tilbake med både
vognteppe og duk.

Ønsker dere alle kreative damer en
riktig så god helg :-)

7 kommentarer:

  1. Gleder meg til å få sjå alt detfine du skal lage av dei flotte stoffa!! Ønsker deg God Helg:))

    SvarSlett
  2. Blei litt misunnelig no...skulle ønske at mitt sy-rom også var rydda/vaska - Kommer tid kommer råd :O) Gler meg til å sjå vognteppet:O)

    SvarSlett
  3. God weekend også til dig. Du skal ikke have dårlig samvittighed, fordi bloggen ligger lidt stille. Der skal være plads til alt i livet.

    SvarSlett
  4. Nydelige stoffer! Gleder meg til å se hva du lager :o)
    God helg,
    Laila

    SvarSlett
  5. En sypause no og da er bare bra, på sportsspråket kalles d restituering. Gleder megtil å se hva stoffene dine blir til.

    SvarSlett
  6. Vad kul att se hur du ordnat till det i syrummet.
    Härliga tyger!! Rosorna bedårande vackra.

    SvarSlett
  7. Så nydelige rosa stoffer du har fått tak i! Det blir nok et lekkert vognteppe. Og det røde stoffet med hvite hjerter i følge med rødrutet stoff kommer til å bli nydelig til en sommerduk! Gleder meg til å se hva du får utav det =)
    Av og til må en rengjøre og rydde litt, så blir det plass til enda mer kreativitet!

    SvarSlett