Brother

Brother

15.02.2012

PÅSKEVÆR

Her i Porsgrunn er det påskevær i dag. Sol fra skyfri himmel og du kan kjenne at solen varmer på kinnet.
Her bader sybua i sol og kjenner at snøen
på taket smelter.

Istappene blir mindre og mindre for hver time som går

Våt snø på verandan er et godt tegn

Nå kjenner jeg at jeg blir våryr.
Gosj, for en deilig tid vi går i møte.
Fuglene kvittrer seg såre i halsen og jeg nyyyter hvert øyeblikk. Storepus er ikke fullt så fornøyd for han
blir skikkelig våt på tosselossane. Hehehe...

Ha en SUPERDUPER onsdag folkens.

5 kommentarer:

  1. Å kor deilig, her har vi også sol fra skyfri himmel, men - 7 g og ikke noe varme verken i solveggen eller noe isdrypping fra taket ;)

    Hilsen Lisbeth

    SvarSlett
  2. Ja er det ikke herlig! Kos deg i sola!
    Klem fra bestemor!

    SvarSlett
  3. For et nydelig bilde, jeg måtte bare innom hos deg! Så mye fint du har sydd, ha en flott helg!

    SvarSlett
  4. Så koselig sybu du har :-) Kjenner jeg er skikkelig misunnelig på dere som har et helt eget lite hus hvor dere kan sitte og kose dere :-)

    SvarSlett
  5. Så koselig den sybua ser ut...

    SvarSlett