Brother

Brother

20.12.2011

pepperkaker på miniquilt

Jeg gir meg ikke med disse miniquiltene asså.
De er utrolig artig å lage. Her er det en
pepperkakedame som er midtpunktet.

Her er quilten ferdig, men mangler lukkekant.

Denne gang ble det både blonder og pyntesøm :-)


Formen min er helt fin men nå er
det Henning som ligger rett ut.
Da har vi vært gjennom vinterens
influensa her i huset. Jeg vil ha meg
frabedt å få flere bassilusker inn i huset
 nå før jul. Nå skal vi ha julefred, godt drikke
og god mat :-)

5 kommentarer:

  1. Så utrolig søte de var. Skulle ønske jeg kunne dette.

    SvarSlett
  2. Huff, da! Håper du kommer deg raskt og kan nyte juleferien, du også!
    Ja, det blir mye godt å spise og drikke. Gleder meg!

    Ønsker også deg og dine en god ferie!

    Klem fra Torunn

    SvarSlett
  3. Her var det masse inspirasjon å finne, så jeg legger meg ved som følger jeg :-) Håper dere alle er friske til jule.
    Hilde

    SvarSlett
  4. Ja, riktig god bedring til deg! Så får du kanskje sy litt flere slike søte bilder og nyte jula:)

    SvarSlett
  5. Så søt mini quilt!
    Uff, influensa like før jul er ikke mye morsomt! Håper dere alle blir friske og kan nyte jula. Riktig GOD JUL!

    SvarSlett