Brother

Brother

18.12.2011

Mini quilt

Her har influensa herjet. Først Marius, så jeg.
Har hatt vondt i muskler jeg ikke ante jeg hadde.
Jøsses, tenk at et virus kan parkere deg så totalt.
I dag er jeg på beina igjen, men laaaangt fra frisk.

Men jeg klarer ikke motstå fristelsen
for å lage en liten mini quilt.

Quilten måler 25*16 cm 
Med hjerte i midten og så måtte jeg prøve meg på
frihånds skrift. Ser at jeg må blåse støv av de ferdighetene ja...

Firkantene er laget av striper som er på 1 1/4 inch.
Ikke store greier gitt....

Skal sy på knapper på alle de røde firkantene. Du verden
så gøy dette var.

Vil takke dere alle for hyggelige kommentarer.
Jeg beklager at jeg ikke får svart dere alle,
formen er litt så som så.

Ha en finfin søndag.

4 kommentarer:

  1. Ja den var søt da :-)
    God bedring...

    SvarSlett
  2. Tack för ditt besök hos mig!! Nu har jag tittat runt lite och ser att du har väldigt mycket fint att visa! Men det finns mycket än som jag inte sett så jag kommer tillbaka!
    Att sy text på frihand är allt mycket svårare än man kan tro... men det är bara att träna om man ska få till det. Jag övar mig i fridandsquiltning och jag tycker att det är svårt!
    God Jul önskar jag dig!

    SvarSlett
  3. For en flott miniquilt!
    Er innom for å ønske deg og dine en Gledelig Jul !
    Klem fra bestemor!

    SvarSlett