Brother

Brother

20.09.2011

Lenge siden

Da Malene var 4 år laget jeg et veggteppe med avtrykk av foten og hånda hennes.
Jeg har lenge prøvd å finne dette teppet, men hadde nesten gitt opp.
Helt til Henning dukker ned i en pose på hytta, drar opp teppet og sier:
Jøss,skal du hive dette her?"...
Åhhh, er det her det ligger, sa jeg, og tenkte at jeg
sikkert har hatt planer om å henge det på veggen på hytta for mange
år siden....
Nå har det endelig kommet på plass :-)
Synes det passet så godt der jeg da.

Her er det restestoff med hovedfarge i rød.
Og det passer jo godt på hytta vår :-) Når vi får
lakkbeiset veggene hvite tror jeg det blir riktig så bra :-)

Håper dere får en hærlig tirsdag.

4 kommentarer:

  1. Den er jo kjempefin og så morro å ha en sånn en da... passer jo fint der den henger også :)
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  2. Veldig artig med hånd og fotavtrykk-quilt.
    Gratulerer med vel overstått bryllup :)

    SvarSlett
  3. Så koselig å finne slike ting, det hadde jo vært kjempetrist om det hadde havnet i søpla. Passet perfekt på veggen :-)

    SvarSlett
  4. Det var bra dere fant igjen dette veggbildet. PS på tide å oppdatere "om meg"...? Gratulerer med vel overstått

    SvarSlett