Brother

Brother

29.09.2011

Jeg er så svak ...

...for motivstoffer. I dag var jeg hos Quiltetorvet i Skien og ramlet
over dette nydelige motivstoffet. Klart jeg må sy et koseteppe da :-)
Elsker jo duse farger, så dette gleder jeg meg til å sy.
Her går det i blå, grønn, beige og rosa.

En flott snømannfamilie som skal varme en
deilig liten tant-unge tenker jeg.

Her er stoffene jeg skal suplere med :-) Lekkert, hva??

Det er to motiver i serien og her er snøengler.

Gjett hvor jeg skal være i kveld???
SYBUA!!!!!

Men først har jeg lovet Marius en tur på kino
og se på Smurfe filmen.

CARPE DIEM.

10 kommentarer:

  1. Åhhh.......Så nydelige stoff og for nokon fine farger:)Gleder meg til å sjå teppet når det er ferdig:)

    SvarSlett
  2. Ja det var ett nydelig stoff i fine duse farger :-)

    SvarSlett
  3. Åh, de stoffene var bare helt nydelig! Du får nok til et ordentlig flott koseteppe av de der =) Nå fikk jeg nesten lyst til å sy igjen.....

    SvarSlett
  4. Flotte stoffer. Gleder meg til å se mer.

    SvarSlett
  5. Jeg hadde ikke klart å gå forbi så herlige stoffer heller.
    Kos deg med syinga, blir kjekt å se resultatet!

    SvarSlett
  6. Så charmiga och söta snögubbar/gummor/änglar.
    Förstår att du föll för tyget.

    SvarSlett
  7. For noen fantastisk flotte stoffer du har fått tak i. De hadde jeg nok også kjøpt hvis jeg hadde kommet over noe sånt.

    SvarSlett
  8. Ha en kreativ kveld :) Ser ut til at du er igang med noe riktig lekkert her!

    SvarSlett
  9. Åh, det var et nydelig stoff! Akvarell-stoff!

    SvarSlett