Brother

Brother

18.09.2011

Hytta i Nissedal

Først vil jeg takke for alle de hyggelige komentarene jeg har fått om bryllupet vårt.
Det er så hyggelig at dere tar dere tid til å legge igjen noen ord. TUSEN TAKK!!!!
Vi har hytte i Nissedal og der gjenstår det "litt" arbeid kan man si.
Den trenger en oppgradering både ute og inne.
Her må vi beise både rekkverk og hytta

På verandan har vi mange hyggelige stunder  :-)

Henning er i gang med å ta siste finpussen på
garasjen. Her har trappa kommet opp.

Tanken er å ha rødt/hvit inne i hytta så her
har jeg sydd gardin til det minste kjøkkenvinduet.


Marius har også sin egen lille hytte :-) Her har
han laget bord og krakk inne og er i gang
med lister rundt døra :-))

Skjønne snekkeren min....

Ønsker dere alle en finfin søndagskveld.

2 kommentarer:

  1. Heia.. Gratulerer med Bryllup. Jeg har nydt bildene fra forrige post..
    Hytte er viktig og deilig å komme opp til innimellom. Mann min har reist så mye i det siste så vi har ikke fått brukt vår hytte så mye i det siste. Gleder meg til etter høst ferien for da skal vi opp !!

    SvarSlett
  2. Så koselig hytte - deilig med et sted å dra til...er som om helgen strekker seg lengre da.
    Gratulerer med vel overstått bryllup.
    Bente

    SvarSlett