Brother

Brother

16.05.2011

Hei, jeg heter Muffin...

...og jeg er et lite marsvin med stor selvtillit. Jeg er tre år gammel og
har verdens beste lekekammerater i huset. Jeg vet du har møtt disse to
før men jeg vil du skal se hvor snille de er mot meg.
Her sitter jeg å spiser litt løvetann. Åhh, det
er favoritten. Vil du smake litt Ice???

Kom igjen a, bare en liten bit...Det smaker skikkelig deilig ass..
okay okay, siden du maser såååå mye så...

Ice er egentlig den kjedligste å leke med så jeg prøver
meg på Zoi jeg...Hellluuuuu, din store pelsdott....

Vi leker med min leke først da, Muffin...Se nå, nå skal jeg trille
baller rundt her...Hmmm, lukter godt den halen din gitt...

Øyyy, hva gjør du i rompa mi???

Se, Muffin, nå kan du klatre opp på magen min..

Hæjjjedud, så lang tid du bruker da,småen...
Hmmm, den halen luktet godt asså, bruker`u balsam på`n eller??

Mamsen blir grise-sur hvis jeg prøver å gnage på deg
særrø, derfor tar jeg denne lille dotten...Vil du smake???
Næææi, takk, men denne halen derimot.....

Pssst, mamm vil at vi  skal snu oss mot henne. Jøsses å hu maser..
Bare lat som ingenting Zoi....

Nei, jeg chillern heller hos Ice jeg. Kul katte men han liker seg
best når han kan ligge oppå meg. Joa, det er greit for en stund det, men en g
gang ble den stunden litt for lenge og da fikk han kjenne hva jeg kan
bruke mine fortenner til...tjihi...

Ha en god mandag, damer og en flott 17.mai.
Da får ekg SVÆR sløyfe på meg.

14 kommentarer:

  1. Skjønne katter - og fin historie :) Fin feiring!

    SvarSlett
  2. Ååå for en herlig pelsgjeng du har, og så fint at de går så godt sammen! Det er bare helt skjønt med dyr, ikke en dag uten spør du meg!
    Klem Cille

    SvarSlett
  3. Vad söta och rara de är.....kul med texten till...sitter här och småmyser....måste nog titta en gång till!!!

    SvarSlett
  4. Har du dressert den katta, eller? Tror ikke dette hadde gått med den sultne Mattiskatta mi... God 17 mai til deg. Hilsen Siri

    SvarSlett
  5. Så flotte de er ! Og det er hyggelig å se at de er så gode venner! Hadde marsvin når jeg var liten og katt i dag :o) Veldig koseligt.
    Ønsker dere en riktig fin 17 Mai. Klem

    SvarSlett
  6. De er søte! God 17. mai til deg og alle dine...

    SvarSlett
  7. Ntåå.. godt med fred i huset ;))
    ..mine "dotter" har ikke synbare ben eller hale ;D Jeg skal lokke dem inn på Hotel Nilfisk for natten ;)) Skal se jeg tar en kaffetur en dag ;))

    SvarSlett
  8. Haha :O) Så herlig , med sånne pelsdotter og artig at de trives så godt sammen. Ha en flott dag imorgen og kos deg masse ,klem fra Bente.

    SvarSlett
  9. Så fortryllende serie du har laget - sammen med dyrene! Ha en fin dag. Hilsen Otlo

    SvarSlett
  10. Takk for en koselig historie - og superfine bilder :-) Rusket hilser herfra :-)

    SvarSlett
  11. Jeg sier bare; hællan dussen så søte! :)

    SvarSlett