Brother

Brother

12.05.2011

Denne blir min

Jada, søte damer, nå har videokamera ladet seg ferdig og jeg var klar for
å posere foran kamera (nesten ikke sovet i  natt jeg). Tror du han vil ta
den fordømte cd`en a...?? Neiiiida, error error error...Hrmf....
Må til Elkjøp i morgen og kjøpe ny disk gitt.
Så jeg må holde dere "varme" med en pung
jeg skal ha selv.
Altså, disse pungene skal jo være enkle å lage, men
jeg MÅ jo lage litt mer ut av de enn som så.

Derfor ble det to stoffer og pyntesøm gitt

Denne havner rett i veska mi med leppepomade, åpneren
til garasjen og kortleseren til banken. Dette er saker
jeg aldri finner i bunn av veska :-)

Jeg vil helt til slutt fortelle dere hvor uendelig glad
jeg er for alle tilbakemeldingene jeg får på
bloggen min. Jeg leser hver eneste kommentar flere
ganger og er like spent hver gang jeg er innom bloggen.
TUSEN TAKK til dere alle.
CARPE DIEM!!!

14 kommentarer:

  1. ååh, den var utrolig nydelig!:D

    SvarSlett
  2. Kjempesøt! klart du skal ha denne selv, da kan du jo skryte litt på "byen" vettu...

    SvarSlett
  3. Kjempefin, forstår godt at du vil ha den sjølv!! Gleder meg til videoen kjem:))

    SvarSlett
  4. Det var ju en riktigt underbar liten väska!
    Ha det bra!

    SvarSlett
  5. Den var jo bare så lekker.
    Også jeg gleder meg til videoen:-)

    SvarSlett
  6. Åhh, så lekker den var da! Jeg tenkte med en gang jeg så den, at den der er til meg =)
    Det var noe sånt jeg hadde i tankene!
    Nydelig broderi og allting!
    Men du må ikke bli så oppslukt at du glemmer å legge deg =)

    SvarSlett
  7. Søt pung,blir inspirert til å prøve symaskinen igjen.

    SvarSlett
  8. Kjempefin pung, og som du sier, det er jo supervanskelig og finne alle duppedingser vi har, som alltid ligger i bunnen av vesk :-)
    Ha ei riktig fin helg.

    Klem fra Sissel

    SvarSlett
  9. Flott pung med nydelige detaljer, klart du trenger den selv :-) ha en fin helg!

    SvarSlett
  10. Så flott den pungen ble. Ja, du er flink som syr noe til deg selv også. Jeg gir bort alt jeg syr, og så har jeg ingenting selv tilslutt. Ja, ja.
    God helg til deg!

    SvarSlett
  11. Endnu en rigtig fin pung. Glæder mig til du udkommer med en video vejledning :-). Det er så dejligt at få orden på sine kort og småting.

    SvarSlett
  12. Den som venter på noe godt, venter vanligvis ikke forgjeves. Jeg har god tid til å vente til du har alle duppedingser klar. Gleder meg likevel. Denne pungen var nydelig, skjønner godt at den gikk rett ned i veska di.
    Ønsker deg en riktig god helg!

    Klem :)

    SvarSlett
  13. Så sött med den lilla broderade sömmen.

    SvarSlett
  14. Jeg ser og ser og ser....på punger og toalettmapper og vesker. Liker veldig godt det du lager, og jeg ser for å få tips om hvordan jeg skal gjøre ferdig mine prosjekter. Jeg har flere sånne småsaker på gang, men som alltid, så kvier jeg meg for monteringen. Videoveiledning? Jeg kommer til å se nøye på den....flere ganger1 Ha en flott weekend! Klem

    SvarSlett