Brother

Brother

04.05.2011

Gult er kult

sier et ordtak. Gul er faktisk den vanksligte fargen å kombinere
 sammen med andre farger.
Nå synes jeg gul er en frisk farge med god energi,
derfor hadde jeg så utrolig lyst til å lage en gul duk.
Jeg kombinerte den med hvitt, for å få frem det gule:-)
Ups, her kunne jeg spandert en runde med strykejernet
håper dere legger govilja til :-))

Gult og lilla er en nydelig kombinasjon, men jeg
liker den best slik den fremstår her.

Jeg kommer ikke unna maskinbrodering jeg da. Synes dette
motivet var kjempefint i gult. Som dere ser så har jeg også
brukt pyntesøm på siden. Jeg har bestemt meg for å bli
MYE flinkere til å bruke alle pyntesømmene jeg har på symaskina.
Ta deg litt tid og gå gjennom alle pyntesømmene du har på
maskina di, jeg er sikker på at du vil bli overrasket over hvor mange
flotte pyntesømer du har:-))

Håper dere får en hærlig tirsdag.
Mange gode klemmer fra meg til deg:-)

8 kommentarer:

  1. Kjempesøt og med flott broderi. Jeg er heller ikke noe flink til å bruke pyntesømmene på maskina, synd igrunn...

    SvarSlett
  2. Den duken var verkeleg søt.
    Nydelege fargar, einig, lilla er kansje finare på enn ilag med :-)

    SvarSlett
  3. Kjempefin duk :D gjorde seg godt med pyntesøm, og broderiet var nydelig.
    Ønsker deg en fin dag videre
    /myr

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Jeg har gått en tretimers tur rundt Krgshavn, Steinvika og Fortet i dag jeg.. Orket ikke å sitte inne ;))
    Nå lades det opp til nattevakt ;))

    SvarSlett
  6. Lekkert! Jeg har prøvd noen av pyntesømmene mine. Når jeg lager toalettmapper og ikke får festet glidelåsen pent så syr jeg en pyntesøm på hver side som fester glidelåsen på en dekorativ måte.... Smart?

    SvarSlett