Brother

Brother

09.06.2010

.:Litt forsinket 17.mai:.





Ting tar litt tid noen ganger. Tenkte jeg skulle blogge om 17.mai, dagen etter 17.mai. Hehe...Men du verden som tiden flyyyyyr. Så nå kommer det noen bilder fra den store dagen.
Henning fikk det for seg at han ville ha bunad. ENDELIG!!!!!!!! Jeg er bare så utrolig stolt av den flotte mannen min.
Det var en stolt kar som tok på seg Øst-Telemark`s bunaden sin. Rak i ryggen som en sogneprest.
Marius derimot, er et annet kapittel. Denne dagen hadde han bestemt seg for at han skulle IKKE ha på seg pen-skoa. NEI NEI NEI, jeg skal ha på meg støvlene mine. Jeg trodde jeg skulle rive av meg håret, men tenkte: Shit au, la han gå i støvlene sine. I dag skal vi ha det koselig, ikke krangle om sko. Flott ny dress hadde han fått...Her med støvler:

Glad og fornøyd gutt
Her har vi Marius og meg. Dagen ble helt perfekt den. Selv med tykke vinterstøvler til dressen. I dag ler vi godt av hele episoden.

10 kommentarer:

  1. Så flotte bunader og mennesker. Jeg har også øst-Telemarks bunad, den er fin...synes jeg. Gratulere som vinner av min give away - så hyggelig å kunne glede deg meg det. Jeg fikk litt dårlig tid i dag tidlig og fikk ikke gitt deg beskjed, men GRATULERER. Fint om du kan sende din adresse på mail: grethe.ulleberg@hotmail.com
    Ønsker deg en fortsatt fin onsdag :0)

    SvarSlett
  2. Lekkre bunader dere begge har. :) Ønsker deg en riktig god torsdag (vi skriver 00.12, så torsdag er vel rett ettersom onsdagen har passert) :D Klemz

    SvarSlett
  3. Så fine dere var i bunad! Og guttongen var fin han også. I grunn ganske praktisk med støvler mange ganger på 17.mai. ;)

    SvarSlett
  4. Så flotte dere er i finstasen. Og støvler til dress går jo helt fint, når det er så fine støvler ;)

    SvarSlett
  5. Flotte bunader, da. Synes det er så stilig med menn i bunad, jeg. Og at tiden flyr fort kan jeg skrive under på. Og gratulerer med gevinst hos Grethe.

    SvarSlett
  6. Skikkelig fine bunader, både du og gubben din! All grunn til å være stolt, ja! Og guttungen med støvler, de har en sterk vilje, det skal sies =) Mamma fortalte meg om en 17.mai da jeg, søsteren min, og broren min skulle pynte oss! Jeg og søster`n fikk på kjole og fin sløyfe i håret, men da gikk sirenen...Broren min ville også ha kjole og sløyfe, så det så! Ellers ville han IKKE på 17.mai!!! Mye skriking, men han var fin i dressen sin =)

    SvarSlett
  7. Så flotte bunader!

    Er innom for å ønske deg en solfylt og flott sommer.
    "Snakkes" etter sommerferien.

    Klem fra Torunn

    SvarSlett
  8. Hej! Har precis hittat din härliga blogg! Den kommer att bli en i min långa rad av trevliga bloggar som jag kikar in på emellanåt. Vilken fin folkdräkt du har!

    SvarSlett
  9. Hej! Har precis hittat din härliga blogg som kommer att bli en i min långa rad av trivsamma bloggar som jag bara måste kika in på emellanåt. Fin folkdräkt du har!

    SvarSlett
  10. Håper du har mottatt pakken, give away.

    SvarSlett