Brother

Brother

20.01.2010

.:Puseluser og rotter:.

Først vil jeg takke dere alle for hyggelige meldinger. Det setter jeg stor pris på.
Formen er ikke bedre og nå begynner
halsen å krangle. Den er tykk som et kneipbrød.
Men i dag var det kattene og rottene
jeg ville blogge.

Her sitter Ice og Zoi og følger med på fuglene som
spiser av maten jeg har hengt ut..


Ice er en ung herremann på 2 år og liker nok Skjæra best...
Nå glemmer jeg nesten rottene her...Malene tar stadig ned rottene i stua, og da er det to pelsdotter som kommer løpenede...Rotter er GØY !!!!!

Zoi er den av gutta boys som er tøffest med rottene....
Han kjenner på de med potene, men med klørne inne...

Så er det Ice som er litt mere moderat...Han ble LITT for ivrig! på marsvinet til Malene en gang,
og den bittelille dotten beit fra seg gitt..hehe..
Så han vet at denne lille kroppen
virkelig kan si i fra...

"Best å late som ingen ting,mamsen"

Men du verden, å følge med på alle pippipane fra Porsgrunn
og leke med rottene tar på en kattepus.
På tide å innta sofaen ja...

Ha en finfin kveld alle sammen.
Hilsen Ice og Zoi

6 kommentarer:

  1. Koselig at finne dem på bloggen også :-) Og så flittig du er, flott!

    Klem
    Pia - Meekocoons

    SvarSlett
  2. Helledussen ! Har du ROTTER? Nei der går grensen! hi hi! Sikkert ålreite dyr det også, men jeg er livredd mus så da kan du tenke deg:Rotte ! Håper du er bedre og ikke blir helt slått ut ;) Ha en god natt og klem fra bestemor;))

    SvarSlett
  3. Søte og veloppdragne kattepuser!
    Men den rotta... Har en ekkel opplevelse med rotter, så dem liker jeg ikke!
    Ha det bra!

    SvarSlett
  4. Nommin, så søte de er da. Og så kattene som godtar å være rundt rottene uten å gå til angrep. Hadde aldri turt med vår katt og våre rotter. Da hadde det vært kort prosess, er jeg redd
    Fortsatt god bedring til deg

    SvarSlett
  5. Søte puser du har ! Har du en e-mail adr. jeg kan nå deg på, Sissel ? Skulle spurt deg om noe...

    SvarSlett
  6. Du er så herlig! Dyra dine også. :D Håper du blir frisk snart. Godklem fra meg.

    SvarSlett