Brother

Brother

16.01.2010

.:Åhhh, jeg har fått AWARD...:.

En blogg jeg er MYE innom er Strikkesnuppa sin blogg. Den er en glede å lese....


Jeg måtte fortelle 7 ting om meg selv:
  1. Jeg ELSKER å sy
  2. Jeg er 161cm høy
  3. Jeg liker IKKE å lage mat...
  4. men elsker å bake
  5. Kjøper alt for mye "dill" (les: sier Henning)hihi
  6. Jeg har jobbet i Canada som AuPair
  7. Elsker bling bliong smykker.
Så måtte jeg sende denne til 7 andre blogger jeg vil vite mer om...

  1. Krepsemor
  2. Torunns hobbyblog
  3. Englequilt
  4. LeKa Quilt
  5. Beate Verden
  6. Bestemors Verden
  7. Trollmor

7 kommentarer:

  1. Gratulerer! Du har fått den fra Strikkesnuppa også!
    Aha! Canada! Derfor litt dristig, eller omvendt!
    Hvem lager maten? Din tenåringsjente?

    SvarSlett
  2. Kjære søte snille deg!Tusen millioner takk for den enorme pakka jeg måtte hente på postibutikk i kveld! Jeg ble helt satt ut. Du er fantastisk. Skal blogge det snart. Masse klemmer!! :) :)

    SvarSlett
  3. ps: hvem liker ikke å bruke penger på dill? hihi

    SvarSlett
  4. Halloen du ;o)
    Jeg sier tusen takk for koselig award som jeg setter stor pris på! Men jeg fikk denne allerede tidlig denne uken, av Bestemor Drillo! Så hvis du vil vite mer om meg, så kikk innom bloggen min da, vel!
    Ha en fin lørdag/søndag!

    Klem

    SvarSlett
  5. Denne awarden fortjente du ! Du lager så mye fint og bloggen din er interessant å følge :) Takker også så mye for kjempekoselig kommentar du har lagt igjen på bloggen min ! Det er SÅÅÅÅÅÅ moro og å få sånne koselige kommentarer ! Ønsker deg en fortsatt fin helg !

    SvarSlett
  6. Gratulerer ! Den har du virkelig fortjent !
    Du med dine alltid positive innlegg og kommentarer som er så inspirerende;) Ha en fortsatt God Søndag! Klem fra bestemor!

    SvarSlett
  7. Tusen takk for awarden, Sissel!
    Jeg setter veldig pris på den, men har allerede fått to slike, og har bestemt meg for å la bloggen min være en awardfri sone. Har skrevet litt om det på bloggen min.
    Ha en kjempeflott uke!

    Klem fra Torunn

    P.s. Koste meg godt over tegningene og teksten med denne 65-åringen. Har sendt den videre til flere.

    SvarSlett