Brother

Brother

13.02.2013

Mitt bokomslag

Jeg har hatt min 7.sans siden nyttår og vridd
hode for å finne et bokomslag jeg kunne sy
til den. Så, laaangt nede i kurven full av broderier
jeg har brodert på symaskin, fant jeg dette flotte
hjerte. Ikke bare ett hjerte, men to. Dermed fikk
både forsiden og baksiden et hjerte.

Rødt stoff med hvite prikker synes jeg passet
så godt til dette hjerte :-)


Dette hjerte har jeg brukt til store teppeprosjekter
men passer vel så godt til et lite bokomslag.


Inni ble den relativt kjedelig. Men du verden så stødig
og fin den ble.


Litt rester ble det også så da smalt jeg sammen denne
søte pungen. Kan sikkert komme til nytte.

I skrivende stund er det -4,5 grader her i Porsgrunn.
Nå venter vi spent på våren men er nøye med
å nyte dagen i dag. Den kommer aldri tilbake :-)

6 kommentarer:

  1. Det var søte saker!!!
    Kanskje jeg skal herme etter og lage boktrekk til min også, den kunne trenge det!

    Gi-bort hos meg.
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Så søtt det var da:-) Ha en fin dag...

    SvarSlett
  3. Dette stoffet var perfekt til hjertet! Kjempefikt bokomslag, og pungen var søt den også;)

    SvarSlett
  4. Prickiga tyger är så härliga, tycker jag. Det var ett mycket fint bokomslag och liten väska som Du har sytt av tyget.

    Dollandesign

    SvarSlett
  5. Nydelig bokomslag, er veldig glad i rødt :)

    Ha en nydelig torsdag <3

    SvarSlett
  6. Det var et koselig boktrekk og jeg liker godt rødt med prikker så dette var snadder.Har tenkt på duken under også , så tror jeg må sy meg en lignende jeg og. . Hermer så det står etter!!!Eller inspirert blir det vel...

    SvarSlett