Brother

Brother

26.10.2012

Julestrømpe

Åhhh, nå nærmer julen seg og jeg gleder meg allerede.
Det er en høytid jeg setter stor pris på.
Det er lenge siden jeg har sydd julestrømper.
Ja, faktisk 4 år siden. Jøsses, hvorfor har jeg ikke det
mon tro? Men jeg fant et gammelt mønster jeg laget
for mange år siden. Broderimaskina måtte jo ta
seg av engelen, mens jeg tok meg av den
kreative delen :-)

Hmm, dette var jo ikke et godt bilde!!
Vel, slik ser den i alle fall ut :-)


Liker så godt denne engelen. Den har
jeg brukt på både duker og hjerter.


Så måtte jeg jo ha noen pyntesømmer



Denne sokken laget jeg for 15 år siden.
Men tro meg, den er like poppulær 24. Desember i dag som for 15 år siden.

Nå hører jeg sofaen roper på meg.
Ha en finfin helg alle sammen!!
 

5 kommentarer:

  1. Ja det var nydelig julestrømpe. Mye fint man kan gjøre med en broderingsmaskin..
    Fin helg..

    SvarSlett
  2. Så flink du er, strømpene var kjempefin :=)

    Ha ei fin helg, hilsen Lisbeth ;O)

    SvarSlett
  3. Nyderlig julesokk. Å huff nå minte du meg på en Ufo sokk som jeg har liggende på 8 året, gruff

    SvarSlett
  4. Jag tycker också att den ängel som Du broderat är fin. Jag känner lite julstämmning när jag ser Dina rödvita julstrumpa. Härligt!

    Dollandesign

    SvarSlett
  5. Nydelig julestrømpe, og det englemotivet var kjempelekkert, Ja, hadde man bare hatt en broderimaskin ;-)) Stakkars simple Singer`n min, den hadde nok rødmet ved synet av denne engelen:))

    Ha ei fin uke:)

    SvarSlett