Brother

Brother

10.05.2012

Ble det duk eller brikke?

Et godt spørsmål. Stoffene og alle de gode
forslagene dere har gitt meg
har jeg lagt på vent. Hadde rett og slett
fått disse stoffene litt oppi halsen...
Men du verden for en iver jeg kan vise
når de rette fargene bare ramler ut av
hyllene mine.

L I L L A !!!

Dermed er jeg igang med et
veggteppe av Bente Malm.
Her er hjørneblokken, redigert i Photoscape :-)

Fronten er nesten ferdig. Bare litt ramme
rundt og applikerte hjerter.

Her må hjørnene passe sammen....

Jeg ble anbefalt PhotoScape av en
følger av bloggen min. Med stor tvil
lastet jeg ned dette programmet. Som kjent,
er jeg ei superkløne på nye "duppedingser"
i pc verden, men dette er gøy. Et stort
lerret å bleke, men jeg er på god veg.
Skal se at det blir mange kreative bilder
fremover.

I skrivende stund har det sluttet å regne lite
i Porsgrunn, nå er det "strikkepinne" størrelse
på det som kommer ned.

Ha ei fin og kreativ kveld:-)


2 kommentarer:

  1. Dette blir jo skikkelig lekkert! Har lyst å lære med litt fotoredigering jeg også!

    SvarSlett
  2. Riktig så fint blir dette jo! og PhotoScape er et "must" i bloggeverden vettu.....bare prøv i vei så får du se alt du kan gjøre med bildene. Gøy!

    SvarSlett