Brother

Brother

13.01.2012

Hjerte til pute

Vil takke dere som la igjen kommentar ang
nettbutikk. Setter stor pris på tilbakemeldinger.

Nå tenkte jeg at disse putene mine kanskje skulle få
et hjerte som passet til Men jeg vet ikke helt om jeg traff
på fargene.
Dette hjerte krever mye stoff, derfor
måtte jeg finne frem et annet stoff
enn det jeg brukte i putene. Men
fargen skal være tilnærmet lik da.

Syr hjerte sammen...

Måtte jo bruke samme motiv som jeg har i putene.
Av en eller annen grunn ble
jeg ikke fornøyd med hjertet.
Kan ikke sette fingeren på noe,
men.....nei, bare ikke fornøyd.

Her er hjerte ferdig stappet og skal sys sammen i
sidene. Hempe og knapp ligger klar til montering.

Håper du får en trivelig og kreativ helg.

6 kommentarer:

  1. Jeg syns hjertet var søtt jeg:))

    SvarSlett
  2. Hjertet ble flott det - og putene likeså. Nydelige farger nå etter den røde julen.

    SvarSlett
  3. Alltid så fin med hjärtan!/Pirjo

    SvarSlett
  4. Hei Sissel. Ser ikke noe galt med det hjertet, jeg. Synes det ble veldig fint! Tenkte jeg skulle sende deg syveiledning, men du har no-reply på mailadressen din. Det kan visst fikses ved å gå på utforming, tror jeg..Siri:-)

    SvarSlett
  5. Hjertet er nydelig det, jeg tror det ligner på hjertet til
    syersken!
    Klem fra bestemor som har litt bloggsperre for tiden!

    SvarSlett
  6. Synes hjertet er helt fint jeg :-) Men kan det være det at det applikerte hjertet har en litt annen form som gjør at du synes noe ikke stemmer...? Ha en fortreffelig søndag!

    SvarSlett