Brother

Brother

24.03.2011

Perler og stoff

Det er veldig artig å jobbe med perler og stoff. Har man først
begynt, klarer man ikke å legge det bort. Denne blå sminkepungen
har en nydlig dus blåfarge med blå små perler og hvite perlemors perler.

Glidelåsen har jeg lagt slik at den kommer
litt ned på pungen. Jeg elsker å legge glidelåsen
på denne måten:-)

Her ser dere noen detaljer. Jeg quilter med pyntesøm
i overgangen mellom fargene. Her stå jeg helt
fritt til å velge MASSE forskjellige sømmer.

I disse dager kan jeg høre snøen smelter.
Vi har strålende sol fra skyfri himmel og det
tærer mye på snøen!!! Nå kvittrer fuglene ute
og jeg kjenner at Kong Vinter slipper taket.
No livnar det i lundar.....Livet er hærlig:-)
Ha en strålende torsdag, kjære damer.

10 kommentarer:

  1. Nydelig sminkepung:)) De er så lekre disse pungene dine som du har glidelåsen litt nedpå......jeg har så lyst til å prøve å sy meg slike, men aner ikke hvordan det gjøres. Finnes det mønster på det eller har du funnet på det selv?
    Storkoser meg i bloggen din hver gang jeg er innom:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelige kommentarer. Jeg har ingen mønster på disse pungene. Her er alt etter eget hode. Det er ikke vanskelig å legge glidelåsen ned slik jeg gjør det og jeg skal snart lage et lite kurs i bloggen min.

    SvarSlett
  3. Kjempesøt sminkepung med perler og pyntesømmer :))))

    SvarSlett
  4. Hei! Lekkert! Jeg skal følge nøye med når du skal kurse oss her... :) Jeg er jo i gang med toalett-mapper allerede, og jeg tenker at hvis jeg lager mange, så får blir de bedre og bedre... Da blir sikkert sperrene mine for monteringen borte også.
    Ønsker deg noen herlige vårdager! Snøen bare renner bort.... Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Den var kjempefin .Herlige farger og flotte detaljer

    SvarSlett
  6. Ohhh...vad söt liten sminkväska.

    SvarSlett