Brother

Brother

03.12.2013

Ny pute til sofaen

Da har jeg tatt motivet til et AnnAKa mønster, stingsatt det på pc`en, brodert det ut på Brother Innov-Is V5 og deretter lagt det inn i ei pute :-)


Som de fleste vet, så kan jeg ikke fordra å
sitte med broderi for hånd. Er rett og slett
ikke flink til å brodere. Tar av meg hatten for alle dere
som tryller frem de vakreste broderi med nålen.
Jeg derimot, ELSKER jeg mine brodering-symaskiner.



Puten har fått en fortjent plass i sofaen :-)
Her tror jeg jaggu mæ det kommer fler
puter i løpet av kvelden :-)

Ha en strålende tirsdag!!

7 kommentarer:

  1. Flott pute! Jeg liker å brodere for hånd, og beundrer seg som er så flink med broderimaskina :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Liv. Jeg er i nesegrus beundring for de som har dette som et håndarbeid :-)

      Slett
  2. Så flott pute du har laget :) nå kom jeg på at jeg har noe stitchery liggende i en puff her, den må jeg gjøre noe med, takk for inspirasjon :) flott blogg du har :)

    SvarSlett
  3. Takk for det. Hyggelig å være til inspirajon Rigmor :-) Hiv deg over UFO`ene så kommer du nok i mål.

    SvarSlett
  4. Putta ble kjempefin. Holder på med samme stitchery, men tar sikte på neste jul.
    Takk for hyggelig drøs i butikken idag. Nå vet jeg veien så kommer nok innom en annen gang også.

    SvarSlett
  5. Så hyggelig at du fant vegen til Quiltefrua. Det er alltid koselig å møte menneskene bak blogger og sytøy. Håper å se deg her igjen snart Anne Lise.

    SvarSlett