Brother

Brother

03.07.2013

Ikke hele denne gang

Da er jeg i gang med Dresden Plate duken min. Ja, jeg viser ikke hele her nå....for den vil jeg helst vise i sin helhet når ALT er ferdig...Har nemmeli store planer med lukkekanten...Så det så!!!



Det er ikke ofte jeg sy firkantet duker, men med denne fikk jeg det for meg at den skulle være firkanta...
Hmmm, ække go på firkanta duker jeg asså....
Men jeg lar det stå til....

I disse dager multitasker jeg ...
Jeg sykler Tour  de France mens jeg syr :-))
Kjefter litt på gutta mens nålen blir tredd!!!
Hehehehe, kan tro jeg koser meg. Gjør
ingenting at væregudene ikke viser seg
fra sin beste side :-) !!!!

Da sier jeg: HAPPY QUILTING IN RAIN!!!

1 kommentar:

  1. Så utrolig deilige farger. Gleder meg til å se det hele ferdig. Dette var virkelig inspirerende. Glad for at du blogger oftere igjen :-)

    SvarSlett