Brother

Brother

09.06.2011

Her har vi virus i data`n ja....

Nå er det lenge sidne jeg har blogget og det er et
virus som har vært årsaken til "no bloggin from me".
Pcèn min har vært på "sykehuset" hos Christian, som kan
bittelitt mere data enn meg. Hehehe.... Joda, jeg hadde fått
et slikt virus som rota til alt jeg gjorde, men nå er det borte gitt
og jeg kan blogge litt igjen. Og vet dere hva, jeg har fått meg
ny ramme til broderingsmaskina mi.... JIIPPIII!!!!
26*45 cm stor, og slikt blir det puter av :-))

Nye puter til båten

Gosj, det er lengesiden jeg har laget puter
så jeg måtte jaggumæ bruke hue gitt :-))
Men slik ble altså resultatet....
Jeg har savnet dere her inne så nå skal jeg ta meg
en tur i blogglandia.


9 kommentarer:

  1. Åååå den var flott...heldig er du som har ny ramme
    Flott broderi
    Ha en fin kveld

    Klem til deg

    SvarSlett
  2. Kjempe flott:-) No venter eg veldig på mønster på punger, og korleis du syr de:-)

    SvarSlett
  3. Den puta skal du vel ha i båten, tenker jeg.... Veldig fin! Jeg har skifta ut pc'n med en ny, jeg, og det er også veldig slitsomt....Nå begynner det å fungere!

    SvarSlett
  4. Så flotte båt-puter....nesten litt for fine til å ha i båten..;-)
    Blir ganske fristet til å skaffe meg en broderimaskin når jeg ser alt det fine du lager...Hmmmmm, kanskje et gaveønske til 50 års dagen min til våren....

    klem
    HegeT

    SvarSlett
  5. Rett før det ble sendt ut etterlysning etter deg, men blogging er vel litt årstidsrelatert også ;)) Lekker pute, nesten for fin til å ha i båten eller?

    SvarSlett
  6. Virus er noe dritt ja, derfor jeg har gått over til mac.

    Puta ble dritlekker, og herregud for ei svær ramme da!!!!!! Heldiggrisen!!!!

    SvarSlett
  7. Du er bare så flink søs, "prammen " blir den lekreste i fjorden når du setter deg ved symaskinen for å pynte den opp :-)
    Sa du Kragerø på lørdag? Kanskje vi sees da. Skulle sett den puta jeg sydde på BusyBee'en min her om dagen du.....puh....tar nesten pusten fra meg *LOL* Skulle ønske jeg hadde dine sykunnskaper, du er råflink....hilsen en stolt søster.

    SvarSlett