Brother

Brother

11.08.2010

.:Ny veske:.

Etter tre uker uten symaskin, bobler jeg over av skaperglede.
Søndagen ble sy-søndag. Måtte bare sy en veske jeg har hatt i hode lenge.
Jeg har vært på internett og kjøpt meg mange nye broderier til symaskina mi. Det kjekke er jo at jeg laster ned broderiene til pc`en min, legger de inn i et redigeringsprogram, over på USB penn, setter den over til maskina og vi kan brodere.
Jeg kjøpte to kinesiske tegn som jeg brukte på veska og pungen.

Kjøpte stoffet i Arendal, så det var en selvfølge å ha kinesiske tegn som broderi.

Veska er helt enkel. Det er brodert på lin.

Inni er det tre lommer. den er ca 35cm høy og 40cm bred.
Men i alle dager, se så grusomt trekket på strykebrettet mitt er. Så ikke det før nå jeg. *LER*...

Måtte jo lage en pung også da...Synes denne ble så utrolig søt.

Igjen har jeg brukt habalon vatt. Utrolig stødig og stiv vatt.
Selger begge samlet for 650,-
Et annet broderi jeg falt pladask for, brukte jeg på en nålepute.

Den står på en trering trukket med skråbånd.
Det gjenstår å feste den og ha et bånd mellom ringen og puta.
Fant en slik nålepute i Tilda.
Er ikke denne bjørnen skjønn`a???
Takk for at du tok turen innom bloggen min.

7 kommentarer:

  1. Herlig veske Og toalett mappe!! Gøy å se stoffene i bruk:) post dem gjerne på FB siden til sybutikken arendal også:)

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har laget. Og den bjørnen var jo helskjønn da! :)

    SvarSlett
  3. Så lekre ting du har sydd! Skjønner godt at du ivret etter å sy nå som du har hatt så lang ferie borte fra symaskina :-)

    SvarSlett
  4. Så utrolig teknisk symaskinene er blitt i dag! Usb-pinner også? Min gamle Bernina holder ut ennå, og det blir bare sydd det mest nødvendige her i huset =) Men det er så gøy å se hva du får til, flinke deg!
    Nydelig veske!

    SvarSlett
  5. Den veska var virkelig lekker!

    SvarSlett
  6. Fin kombinasjon av lin med broderte kinesiske tegn på den rolige blå bakgrunnen. Vellykket resultat =)

    SvarSlett
  7. Så mye fint du har laga !!:)

    SvarSlett