Brother

Brother

14.10.2009

.:Brodering er gøy:.

Liker jo å sitte med håndarbeide, men du verden så
deilig det er når maskina kan ta seg av den biffen.
Har vært så heldig å få låne et broderikort
med julemotiver.
Her er det bare å programere,
så tar min Bernina seg av resten.



Disse karene er 13 cm høye. Har planer
om å lage noe pent ut av disse to. Vet ikke
helt hva det skal bli enda, men tanken var nok
å lage to små veggbilder som henger sammen.
Har som vanlig ikke noe mønster så her må
jeg sette de små grå i sving....
Har dere noen forslag så tas de imot med TAKK....



De er brodert på hvit bakgrunn med preget
hvite kruseduller i stoffet.
Puh, dette gleder jeg meg til å sette
i gang med. Alltid spennende når man
ikke vet hva resultatet blir....

3 kommentarer:

  1. Takk for hilsen, og for gode tips! Toalettbagen din ser kjempefin ut. Jeg skal til Oslo i morgen, og da skal jeg innom Kathrines quiltebutikk på Frogner og kjøpe meg noen matchende stoffer. Kos deg med det nye programmet på Berninaen din!

    SvarSlett
  2. Disse var flotte! Jeg er ikke så glad i å sy for hånd og jeg har heller ikke maskin som broderer, men det må være moro når du bare kan programmere og la maskina gjøre resten;)
    Håper vi får se dine arbeider utover høsten;))
    Ha en fin dag !

    SvarSlett
  3. Disse var herlige. Må si du er heldig som får eget syrom! Ha en fin dag.

    SvarSlett