Brother

Brother

11.04.2011

Beige vognteppe

Som dere sikkert har fått med dere, er jeg glad i lyse duse farger.
Helst ton-i-ton. Her har jeg sydd et vognteppe i beige/brun og det
ble IKKE slik jeg hadde tenkt nei....hemmm......Det er faktisk den
skarpe brunfargen som ødelegger for meg. Da Kari på Quiltetorvet
fikk se det, ble det hennes favoritt. Er det ikke rart hvor forskjellige vi er??
"Inspektøren" var rakt på plass da teppet kom på gulvet..hehe...

Her ser dere broderiet i midten. Liker det
så utrolig godt jeg da. Skikkelig BABY!!!

En rad med halve vindmøller ble til denne gangen.

Gosj, det er gøy med baby ting.

I dag fyller min skjønne mann 40 år. 10 av de har
vi holdt sammen og det er jeg utrolig takknemmelig for.
Så her blir det lasagne middag med deilig ferskt Focaccia brød
og en frisk salat til. Kan ikke avsløre hva jeg har kjøpt enda,
i tilfelle han skulle ta seg en titt innom bloggen min i dag:-))

VERDENS BESTE 40 ÅRING!!!!!!!!!!!!

7 kommentarer:

  1. Grattis til mannen og du er så flink til å quilte! Stum av beundring!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med mannen, da! Da blir det feiring? Lekkert babyteppe! Likte fargesammensetningen på dette teppet veldig godt!

    SvarSlett
  3. Så flott et babyteppe. Knallfint var det!! Lykke til med rund dag i huset. :-))

    SvarSlett
  4. Gratulerer med mannen i huset :-)
    Nydelig babyteppe - det prikkete stoffet gjorde seg godt.
    Ønsker deg en herlig morgendag.

    SvarSlett
  5. Nydelig vognteppe du har laget! Og Gratulerer med mannen! Det er en milepæl å bli 40, men det er faktisk en fin alder =)

    SvarSlett
  6. Nydelig vognteppe du har laget. Og gratulerer med mannen.

    Det ligger en award til deg på bloggen min.

    SvarSlett