Brother

Brother

08.04.2013

Her broderes det


Da er påsken over og jeg ser mot vår.
Her i sør-norge har det vært sol i
lange tider og folk tyter ut av husene for å
nyte varmen og det fine været. Jeg
for min del, nyter litt tid ute og litt inne.
Her er det symaskina som må jobbe om dagen.
Nå er det så lenge siden jeg har brodert at
den har nesten gått varm i disse dilla tider.
Ville vise dere dette flotte broderiet
jeg tenkte skulle få plass på ei toalettmappe :-)




Ser du at det blir et hjerte med en sommerfugl i midten?
Falt helt pladask for dette motivet gitt :-)

Tror dette er stoffene jeg skal bruke. De er i 100% lin så
det blir et grovt uttrykk på toalettmappen :-)

Da løøøper jeg ut i solen igjen og får meg litt sol
på den kefirhvite kroppen min :-)

Ha en strålende mandag :-)

6 kommentarer:

  1. Flott motiv, og det er jo så gøy og brodere da.:-)

    SvarSlett
  2. Så lekkert hjertemotiv.:-) Blir morsomt å se hvordan toalettmappa blir. Kjenner inspirasjonen krible her, men nå er det foreldresamtaler på gang her og det betyr laaaange kvelder på jobb. Får håpe inspirasjonen holder seg et par uker :-)))))

    Ha ei fin uke!

    SvarSlett
  3. Det broderiet var virkelig nydelig! Flotte stoffer, blir nok en stilig toalettmappe! Kos deg og nyt våren både ute og inne :)

    SvarSlett
  4. Det blir spenende å se den mappen ferdig :-) fint motiv..

    SvarSlett
  5. Jeg ser for meg at denne mappa blir veldig fin. Nydelig broderi og herlige stoffer. Det må bare bli fint:)
    Gledermeg til å se den ferdig.

    SvarSlett
  6. Nydelig broderi, kan jeg spørre hvor du har kjøpt det?

    SvarSlett