Brother

Brother

22.04.2013

Fri håndsquilting


Jeg vet at mange av oss quiltere ikke liker å frihåndsquilte. Det krever litt trening og øvelse.
Jeg er ikke den som hiver meg ut på store frihånds-quilte mønster, men du verden så jeg beundrer de som virkelig får det til. De får det til å se sååå enkelt og greit ut.
Men damer, jeg har et fantastisk hjelpemiddel.

Bernina BSR fot.



Denne foten gjør at alle stingene mine blir like lange og alt jeg trenger å gjøre er å bevege stoffet, så syr den av seg selv. Rett og slett genial :-))


BERNINA Sting Regulator (BSR) syr ryddig, konsekvent søm med sting av nøyaktig samme lengde.

BERNINA Sting Regulator (BSR) kan sy både rette-og sikksakksøm. 

 Tenkte å gi dere en link til hvordan den fungerer.
Trykk HER så får du et lite innblikk i hvordan denne fungerer ;-)

2 kommentarer: