Brother

Brother

11.01.2012

Pute med motiv

Jeg leter jo stadig etter inspirasjon og denne gang
fant jeg ei pute i en bok. Den hadde ikke det motivet
jeg ville ha, så motivet mitt hadde jeg på symaskina mi
fra før.
Et stitchery motiv jeg synes er veldig dekorativt.

Her er "sjefen" i gang med å brodere.
Jøsses han er rask :-)

Tenkte jeg skulle vise dere hvor jeg står og skjærer.
Her er det rotete meds jeg jobber, men rydder alltid
benken før jeg avslutter. Liker så godt å komme til
ryddig benk når jeg skal begynne å jobbe!!
Vel, tilbake til puta. Da er motivet klar til bruk...
...og slik ser det ut før jeg begynner å sette det hele sammen.

FERDIG!!!!!

Synes den ble riktig så søt og fin jeg.
Et enkelt mønster du kan kombinere med
mange flott stoffer. Ja, det gikk ikke med
så mye stoff heller.

Dette rose-stoffet liker jeg så utrolig godt.
Har lizzom vært litt gjerrig på det da særrø.
Når jeg finner ekstra flotte stoffer, blir jeg litt
gjerring. Egentli litt fjollete, når jeg tenker meg om.
Men jeg synes det passet så godt til denne puta :-)

Litt pyntesømmer må jo puta få.
Puta måler ca 45*45 cm.

Tenker jeg syr en til jeg, når jeg først er i gang.
Den skal jeg vise deg i morgen.
Nå har jeg virkelig vind i quilte-seila mine;-)

HAPPY QUILTING TO YOU ALL!!!!

6 kommentarer:

  1. For ei nydelig pute:))
    Elsker stoffene du har brukt og søtt stitchery.
    Ei sånn maskin skulle jeg gjerne eid også.....
    En fin lillelørdag til deg,
    gleder meg til å se neste pute:))
    Klæm

    SvarSlett
  2. Så fin pute og koselig motiv;) Liker godt bloggen din. Jeg startet og blogge 1.januar, men har allerede mange innlegg;) Stikk innom en tur om du vil;)

    SvarSlett
  3. Kjempefin ble han! Gleder meg til å se neste!

    SvarSlett
  4. Lekre farger! Så fint å se at du er godt i gang. Har så mange ideer og prosjekter jeg nå at jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne.... Skal bli bestemor også. Kanskje det er det jeg blir litt tullete av....Strikking er en hobby som har kommet til heder og verdighet igjen! :)

    SvarSlett