Brother

Brother

06.01.2012

Mye hyggelig arbeid

Dette teppet har jeg vist frem før,
men nå har det fått både
vatt og bakside + at jeg har sendt det ut til quilting :-)
Det er nå quiltet på long-arm maskin.
Det ble utrolig flott.
Det er ikke ofte jeg behoder mine arbeider selv,
men dette teppet skal få sin plass i gangen. 
Motivene har jeg brodert på maskina mi og
teppet har mange detaljer 

Favorittsangen da barna var små, var
"Min første løvetann" av Alf Prøysen.
Det er et minne jeg så gjerne vil bevare.

Teppet i sin helhet skal jeg vise deg
når det henger på veggen :-)

Her har det vært mye arbeid og jeg er ganske stolt av
å endelig kunne henge det på veggen.

Nå er det fredag og jeg skal heve mitt gavekort
fra julaften på SPA!!!
Jeg skal ha en time med ansiktsbehandling....JIPPI!!!
Gleder meg?? Ka du trur???

Ha en strålende helg og husk:
GRIP DAGEN :-)


9 kommentarer:

  1. åhh.. SPA! Kos deg! :) Ha ei kreativ helg!

    SvarSlett
  2. Hvor er det smukt.
    Er det et mønster eller har du selv fundet på det?
    Er motiverne broderet på maskine?

    SvarSlett
  3. Nydelig teppe du har laget,skjønner godt at du er stolt av det ja,mykje arbeid:)Kos deg på spa og ha ei fin helg:)

    SvarSlett
  4. Så lekkert teppe, gleder meg til å få se det skikkelig! Flotte motiv.
    Nyt dagen på SPA :))

    SvarSlett
  5. Nydelig teppe :-)
    Hva slags symaskin har du - er ute etter ny quilte/brodermaskin..... Har du noen godt tips og råd?

    SvarSlett
  6. wow. JEg blir alltid imponert over dem som er så flinke med symaskina.
    God helg

    SvarSlett
  7. Så fint å få ferdig noe av det en har holdt på med en stund. Dette ser ut til å være kjempefint. Godt nytt syår til deg!

    SvarSlett