Brother

Brother

22.01.2011

.: Noen ganger går alt galt:.

Når man ikke syr etter mønster er det lett for at det går galt.
Og det gjorde denne gangen.
Dette broderiet synes jeg er så utrolig dekorativt og ville
bruke det på en toalettmappe. Men den
ble rett og slett bare feil.....Det er slik man lærer har jeg funnet ut av.
Mønsteret kom for lang ned og den hvite kanten
øverst ble for bred. Den røde delen
synes jeg også ble heeeelt feil.
Jeg tror nok at denne skal få sin plass i båten,
på badet,bak gardina, for å ha såper og shampo i.
Nå er det Norge mot Spania i håndball og
jeg trøster meg med å sy på en lukkekant jeg.
Husk fortiden, planlegg fremtiden men LEV I DAG..

9 kommentarer:

  1. Godt det ikke bare er meg som tabber meg ut... Men jeg syns nå toalettveska di ble fin likevel jeg da! Har nylig kjøpt inn noe rødt og hvitt stoff som jeg skal bruke i en ny dongeriveske og her fikk jeg et fint inntrykk av hvor fint fargene passer sammen!
    Ha en fin helg-
    hilsen Sissel

    SvarSlett
  2. jag tycker neccesären blev fin, imorgon skall jag på syträff , då skall vi sy neccesärer

    SvarSlett
  3. Jeg synes den ble fin, jeg:) Av og til blir man ikke helt fornøyd selv, men det lærer man av, helt enig med deg der:)) Jeg har sydd en sminkepung i dag som ser ut som ett minipenal. Vet ikke hva jeg skal bruke den til for den ble liksom litt for liten til alt. Målene var 20x 25. Den på 30x30 ble litt for lang, så da blir det vel 20x30 neste gang:) Ha en fin helg:) Hilsen Renate.

    SvarSlett
  4. Ja sådan går det engang imellem. Men vi er jo også vores egne værste kritikere ik´............ Her i huset skal vi også se håndbold i aften - Danmark-Polen.
    Pia

    SvarSlett
  5. Synes den ble fin jeg, men det hjelper jo lite når du ikke er fornøyd selv

    SvarSlett
  6. Det er av sine feil man lærer heter det vel.Har gjort samme tabben selv mange ganger så man kan vel ikke kalle meg for lett lært. .-) God kveld videre.

    SvarSlett
  7. Okei da... Men pytt det gjør da vel ingenting ;-)

    SvarSlett
  8. Hej.
    Det kan godt hænde, at du ikke synes, at denne toiletmappe er i samme superklasse, som det du plejer at sy, men at gemme den bag gardinet vil altså være virkelig synd for den pæne toiletmappe!
    Men bortset fra det, så har du helt ret i, at tingene ikke altid er samarbejdsvillige, og bliver som man ønsker.
    Jeg har brugt det meste af dagen til at slås med en rygsæk i goblinstof.
    Havde ellers sådant et fint billede inde i hovedet, af det færdige resultat. Men, men- stof,for og mellemfor blev alt for tyk, så indtil nu har den kostet tre jeansnåle, og symaskinen brummer rigtig arrig efter mig!
    GODT DEN IKKE KAN SNAKKE!
    Krammer.

    SvarSlett
  9. Hahahaha! Godt å se at andre gjør feil også. Men funksjonellt så er den bra!

    SvarSlett