Brother

Brother

18.01.2011

.:Mitt utvalg av broderitråd:.

Som dere sikkert har skjønt så broderer jeg mye på maskina mi:-)
Det går MYE tråd til brodering, så jeg bestilte 150 spoler på Ebay.
Disse ga jeg 300,- for så jeg var veldig spent på kvaliteten. Og den er
helt upåklagelig. Superfin tråd til en rimlig penge.


Her har jeg mange farger å velge i og det trenger
jeg til alle broderiene. Hver spole har 500 meter med
tråd, så jeg har litt å gå på.
Var ikke dette en vakker "bukett" med sneller??
I LOVE IT............

7 kommentarer:

  1. Og eg seier berre wow :) Kose deg med broderinga :)

    SvarSlett
  2. Der var det mange flotte farger for en rimelig sum:) kos deg med sømmen

    SvarSlett
  3. Wow! Det var mye tråd! Kanskje jeg skulle prøve... Trenger jo alltids mer tråd;)

    SvarSlett
  4. Sikke nogle skønne farver tråd du har købt til en billig penge. Det kan man aldrig få for meget af.

    SvarSlett
  5. Jeg har også en broderi-symaskine og kan godt forstå du er glad for alle de nye tråd-ruller. Det var et godt kup.
    Hilsen Pia

    SvarSlett
  6. Jøss, det var et godt kjøp. Er det lov til å spørre etter internetadr. eller navn på selger? Jeg har nettopp kjøpt meg broderimaskin og må skaffe meg flere sneller broderitråd. Har kjøpt mye scrapbookingutstyr på e-bay, men broderitråd har jeg neimen ikke tenkt på. Du er lur,du. :-))

    SvarSlett