Brother

Brother

21.01.2011

.:Godt redskap:.

Det sies at godt redskap er halve jobben.
For meg er det viktig å ha saker og ting i orden når jeg syr.
At det er kaos rundt meg når jeg syr er det ingen tvil om
men jeg må vite hvor jeg har ting.
Derfor kjøpte jeg denne kjekke duppedingsen
som holder underspolene mine på plass.
Da vet jeg alltid hvor jeg har underspolene og det
er lett å se hvilken farge med tråd det er på de.
Da er jeg kommet litt lengre på gardenteppet mitt.

Dette teppet ble en større utfordring enn jeg trodde.
Jeg som ikke kan fordra å sy store tepper har
altså satt i gang med STORT teppe...
Tror faktisk det blir bra når det blir ferdig.

Jeg vil takke dere alle for "god bedring" kommentarene.
Feberen har sluppet taket og jeg føler meg mye bedre.
Ha en kreativ og finfin helg.


5 kommentarer:

  1. Hej. Det er nu sjovt, for jeg har også et spoletårn og syntes det er rigtig dumt. Måske fordi mine spoler er højere end dine? Det tror jeg. Jeg bruger mine til at have 5 spoler med tråd til håndsyning/applikation, og her er det godt, for tråden trevler ikke op og ligger og roder i sykassen. God week-end.

    SvarSlett
  2. Ikke noe å si på redskapen hos deg i allefall :D Spennende å følge med på teppe ditt:D
    Ha ei flott helg :D

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Supertstativ til spolene :)
    Det teppet ditt blir virkelig flott!! Gleder meg til fortsettelsen!

    God helg til deg :)

    SvarSlett
  5. Oj, så mange spoler til undertråd du har! Jeg har ca 5. En god investering må iallfall å kjøpe noen til...Teppet blir veldig fint! Duse fine farger!
    Ha en fin helg! Hilsen Kjellfrid

    Drar på tur til Thailand i morgen...Kanskje blir det et reisebrev på bloggen min!

    SvarSlett